Πόσο αποδοτικό είναι τελικά το υβριδικό σύστημα του Jeep Avenger;

Πόσο αποδοτικό είναι τελικά το υβριδικό σύστημα του Jeep Avenger;

Το «ευφυές», compact και χαμηλού βάρους σύστημα e-Hybrid εξασφαλίζει στο Jeep Avenger μια ενδιαφέρουσα οδηγική εμπειρία συνδυασμένη με υψηλή άνεση στην καθημερινή οδήγηση, χάρη στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά και μειωμένη κατανάλωση. Παράλληλα το ήπια υβριδικό Avenger προσφέρει ελεύθερη κυκλοφορία στον Δακτύλιο και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Το Avenger e-Hybrid, που αποτελεί την πιο κόμπακτ σε διαστάσεις εξηλεκτρισμένη πρόταση στην γκάμα της Jeep, χρησιμοποιεί ένα αποδοτικό ήπια υβριδικό σύστημα 48V το οποίο αποτελείται από 1.200άρη κινητήρα βενζίνης με 100 PS και 205 Nm, ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 21 kW που είναι ενσωματωμένος στο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και, φυσικά, μια μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh.

Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού προκειμένου να μην επηρεάζονται οι εσωτερικοί χώροι, ενώ στον θερμικό κινητήρα είναι προσαρμοσμένο σύστημα μίζας-εναλλάκτη (Belt Starter) ώστε η μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών του συστήματος e-Hybrid (ηλεκτρική, υβριδική, θερμική) να γίνεται με βελούδινο τρόπο. Το σύστημα είναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσεγγίζει την αίσθηση των υβριδικών συστημάτων υψηλότερης τάσης και εξασφαλίζει ενδιαφέρουσα εξοικονόμηση καυσίμου: η διαφορά στην μέση κατανάλωση φτάνει στο 13% σε σύγκριση με το Avenger βενζίνης ενώ αγγίζει το 28% σε αστικό περιβάλλον.

Χάρη στις λειτουργίες e-parking, e-creeping και e-queuing το Avenger e-Hybrid είναι σε θέση να αντιμετωπίζει αμιγώς ηλεκτρικά σημαντικό μέρος της αστικής καθημερινότητας, αφού ο θερμικός κινητήρας μπορεί να κινήσει τους εμπρός τροχούς ανεξάρτητα από τον ηλεκτρικό, και το αντίστροφο. Χάρη δε στο E-Boost ο ηλεκτρικός μπορεί να συνδράμει με έως 55 Nm τον κινητήρα βενζίνης στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, τονώνοντας το «τράβηγμα» και αυξάνοντας την ελαστικότητα του συστήματος κίνησης. Με παραπάνω από αξιοπρεπείς επιδόσεις δε (0-100 km/h σε 10,9” και τελική ταχύτητα 184 km/h) το Avenger e-Hybrid μπορεί να φέρει σε πέρας κάθε αποστολή, με μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,9-5,1 lt/100 km στον κύκλο μέτρησης WLTP.

Παράλληλα, τα paddles στο τιμόνι δίνουν στον οδηγό τον έλεγχο του e-DCT6 κιβωτίου ταχυτήτων ώστε να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να απολαμβάνει την εξαιρετική συμπεριφορά σε κάθε δρόμο.

Το σύστημα e-Hybrid δεν προσθέτει περισσότερα από 60 kg σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, γι’ αυτό και το βάρος του Avenger e-Hybrid είναι 1.280 kg. Αυτό βοηθάει σε όλα τα τερέν, ακόμα και στο χώμα όπου χάρη στα 200 mm απόστασης από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης των 20, 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα, το Avenger έχει κορυφαίες δυνατότητες για την κατηγορία του. Σημαντική συμβολή σε αυτό έχουν τόσο τα προφίλ οδήγησης του Selec-Terrain (ECO, NORMAL, SPORT, SAND, MUD, SNOW) όσο και το Hill Descent Control που φροντίζει για σίγουρες καταβάσεις σε απότομες πλαγιές.

Με τις παραγγελίες του να έχουν ξεκινήσει ήδη, με 4 χρόνια ή 160.000 km εγγύηση και με τιμή από €26.490, το Avenger e-Hybrid είναι μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική, μοντέρνα και προηγμένη επιλογή στην κατηγορία των B-SUV με αυτόματο κιβώτιο. Χρησιμοποιώντας έξυπνα και αποτελεσματικά τις αρετές του εξηλεκτρισμού, χαράσσει με τον βέλτιστο τρόπο τη γραμμή που ενώνει την έκδοση βενζίνης που ξεκινάει από τις €23.990 με την αμιγώς ηλεκτρική των 156 HP που έχει 400 km αυτονομίας και είναι ετοιμοπαράδοτη. Από κοινού αυτές οι τρεις εκδόσεις (υβριδική, ηλεκτρική, βενζίνης) συνθέτουν μια πληρέστατη γκάμα που ικανοποιεί απόλυτα τις ανάγκες κάθε πελάτη της κατηγορίας.