Αυτό είναι το νέο Renault Captur και θα αρχίσει να πωλείται το καλοκαίρι

Αυτό είναι το νέο Renault Captur και θα αρχίσει να πωλείται το καλοκαίρι

Διαβαίνει το κατώφλι της νέας εποχής της Renault το Captur, αφού ενσωματώνει πλέον ότι καινούριο από την άποψη του design, αλλά και της ψηφιακής τεχνολογίας διαθέτει η γαλλική εταιρία και προσφέρεται με μια πολύ ενδιαφέρουσα γκάμα συστημάτων κίνησης, μεταξύ των οποίων ένας κινητήρας διπλού καυσίμου (βενζίνη υγραέριο) και ένα πλήρως υβριδικό σύνολο, που προσφέρουν και τα δύο αποδεδειγμένα χαμηλό κόστος κίνησης.

Ο εξωτερικός παρατηρητής δεν αργεί να διαπιστώσει ότι το νέο Renault Captur υιοθετεί την καινούργια σχεδιαστική γλώσσα της Renault με αποτέλεσμα τη δημιουργία, σύμφωνα με τους Γάλλους, ενός πιο κομψού και πιο δυναμικού αποτελέσματος. Ενώ χάρη στο εντελώς νέο μπροστινό μέρος του, το καινούριο μοντέλο αποκτά μια πιο premium εμφάνιση. Είναι το γνωστό ευέλικτο SUV με τις συγκρατημένες εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,23 μ.) και το ευρύχωρο εσωτερικό που προσαρμόζεται εύκολα στις ανάγκες του χρήστη, ενώ ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στην οδήγηση τόσο στην πόλη είτε στον ανοιχτό δρόμο. 

Είναι το Renault Captur που και στη νέα του αυτή εκδοχή διαθέτει την ίδια, υψηλή θέση οδήγησης που αρέσει στους οδηγούς (ιδιαίτερα στις γυναίκες), καθώς από τη μια επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στο όχημα, ενώ από την άλλη προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του εξηγούν άλλωστε και το πλήθος των επιτυχιών του SUV της Renault που έχει πουλήσει πάνω από δύο εκατομμύρια μονάδες σε 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, από την κυκλοφορία του πριν από 11 χρόνια. Εξηγούν επίσης αυτές οι ιδιότητες και την ύψιστη ελληνική διάκριση που κατέκτησε το Renault Captur: το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» 2021 για την Ελλάδα.

Είναι λοιπόν αυτό το μοντέλο, το νέο Renault Captur το αυτοκίνητο που θα επιχειρήσει να διατηρηθεί σε μια περίοπτη θέση στον χώρο των «αστικών SUV» (με τον χαρακτηρισμό «αστικών» να προέρχεται από τη γαλλική εταιρία, να χρησιμοποιείται αντί του “compact” και να αντιστοιχεί σε μοντέλα όπως τα Citroen C3 Aircross, Ford Puma, Hyundai Kona, Kia Niro, Skoda Kamiq, Toyota Yaris Cross κ.ά.), μια αγορά που αντιπροσωπεύει το ήμισυ του συνόλου των πωλήσεων της κατηγορίας Β (, η οποία από μόνη της αποτελεί το 30% της συνολικής αγοράς. 

Για να ξεχωρίσει δε από το πλήθος, το νέο Renault Captur προσφέρει μεταξύ άλλων διχρωμίες αμαξώματος, αλλά και ένα πληθωρικό εσωτερικό, μαζί με πολλά στοιχεία «έξυπνου» εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας, ενώ παράλληλα αποκτά και μια σειρά από καινούρια στοιχεία. 

Για τον ίδιο λόγο άλλωστε προσφέρεται και στη νέα, κορυφαία έκδοση “esprit Alpine” που η Renault την χαρακτηρίζει ως πιο εκφραστική μέσα και έξω, η οποία συνδυάζει την κομψότητα με τον δυναμισμό. Η καμπίνα είναι τώρα ντυμένη με νέες ταπετσαρίες και εφοδιασμένη με νέες οθόνες στο ταμπλό, που αναμφίβολα δίνουν έναν πιο High Tech τόνο στο εσωτερικό του νέου Renault Captur. Σημειώστε δε ότι ανάλογα την έκδοση, είναι, πλέον, διαθέσιμο το σύστημα πολυμέσων OpenR Link με ενσωματωμένες υπηρεσίες Google, πάνω στο πιο update λογισμικό τεχνολογίας Android Automotive 12 - μια παγκόσμια πρωτιά στην κατηγορία Β. Ενώ η εντελώς νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική αναβαθμίζει την ασφάλεια καθώς ενσωματώνει μια γκάμα από 28 τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησηε του οδηγού, συμπεριλαμβανομένης της «προγνωστικής» (predictive) υβριδικής λειτουργίας οδήγησης και του συστήματος Active Driver Assist, για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.

Το νέο Renault Captur θα είναι διαθέσιμο σύντομα και στην Ελλάδα με μια γκάμα πέντε κινητήρων έως 160 ίππων, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG) των 100 ίππων, η οποία πέραν του αποδεδειγμένα χαμηλότερου κόστους κίνησης προσφέρει και ασυναγώνιστη αυτονομία (της τάξης των 1.000 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα και των δύο ρεζερβουάρ) και της πλήρως υβριδικής (Hybrid Electic Vehicle – HEV) “E-Tech” των 145 ίππων. Σημειώστε δε ότι προκειμένου να βελτιωθεί η «αίσθηση» που προσφέρεται στον οδηγό αλλά και ενισχυθεί ο δυναμικός χαρακτήρας της οδήγησης, το σύστημα κίνησης έχει αναβαθμιστεί και το τιμόνι έχει βαθμονομηθεί εκ νέου. Ανάλογα δε με την έκδοση, διαθέσιμο θα είναι και το σύστημα Extended Grip που βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Η πλήρης γκάμα των συστημάτων κίνησης του νέου Renault Captur έχει ως εξής:

Βενζίνη:

  • TCE 90 hp turbo - 160 Nm ροπής, 3κύλινδρος κινητήρας σε συνδυασμό με χειροκίνητο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Κατανάλωση καυσίμου: 5,8 - 5,9 L/100 km
  • 1.3 TCE 140 hp turbo, με ήπια υβριδικό σύστημα 12V - 260 Nm ροπής, 4κύλινδρος κινητήρας σε συνδυασμό με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Κατανάλωση καυσίμου: 5,8-5,9 L/100 km
  • 1.3 TCE 160 hp turbo ήπιο υβριδικό 12V - 270 Nm ροπής, 4κύλινδρος κινητήρας σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EDC. Κατανάλωση καυσίμου: 5,8 - 5,9 L/100 km

LPG:

  • TCE 100 bhp turbo - 160 Nm ροπής (170 Nm με υγραέριο), 3κύλινδρος διπλού καυσίμου βενζίνης/LPG κινητήρας σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Κατανάλωση καυσίμου: 6,0 - 6,1 L/100 km κατά τη λειτουργία με αμόλυβδη και 7,7 - 7,9 L/100 km με υγραέριο

Πλήρως υβριδικό E-Tech:

  • 1,6L 145 bhp - 205 Nm ροπής, 4κύλινδρος κινητήρας σε συνδυασμό με έξυπνο αυτόματο σκυλί κιβώτιο ταχυτήτων συμπλέκτη. Κατανάλωση καυσίμου: 4,7 - 4,9 L/100 km

Το νέο Renault Captur θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από το καλοκαίρι του 2024.

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ