Συγκρίνεται o Κριστιάνο Ρονάλντο με την Coca Cola;

Συγκρίνεται o Κριστιάνο Ρονάλντο με την Coca Cola;

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο δεν είναι μόνο ένας τεράστιος ποδοσφαιριστής, με απλησίαστα ατομικά ρεκόρ σ ένα κατ' εξοχήν ομαδικό σπορ. Η προσωπικότητα που βγάζει τα τελευταία χρόνια τον καθιέρωσε και εκτός γηπέδων ως μία επιδραστική φυσιογνωμία, ικανή με μία κίνηση «να κινήσει βουνά». Δεν έχει σημασία αν κατάφερε, όπως λέει η ειδησεογραφία των τελευταίων ημερών, να ρίξει τη μετοχή της Coca Cola κατά 1,6% και να χάσει η εταιρεία 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε μισή ώρα. Αυτό μάλλον δεν συνέβη ποτέ, για όποιον μπορούσε να ρίξει μια απλή ματιά στον πίνακα με τις διακυμάνσεις των χρηματιστηρίων εκείνη την ημέρα. Αλλωστε, ας μη μας εντυπωσιάζουν τα νούμερα. Τέτοια σκαμπανεβάσματα τα βλέπουμε συχνά, τα λεφτά εκεί είναι «αέρας» που φυσάει μία πάνω - μία κάτω και στην τελική δεν έπαθε κάτι η Coca Cola. 

Μετράει, όμως, η πρωτοβουλία και οι επιπτώσεις της. Και μόνο το γεγονός ότι η κίνηση να σπρώξει από μπροστά του το διασημότερο αναψυκτικό αφήνοντας στη θέση του το μπουκάλι με το νερό προκάλεσε τέτοιο σάλο, λέει πολλά! Ο μόνος που θα μπορούσε σε μια παρόμοια περίσταση να το σκεφτεί και να το κάνει θέμα θα ήταν ο Μαραντόνα. Αντε κι ο Καντονά. Δεν υπάρχουν άλλοι πρώην και νυν ποδοσφαιριστές οι οποίοι θα το τολμούσαν, χωρίς να σκεφτούν τα συμφέροντα στα οποία ήταν ή είναι μπλεγμένοι.

Ομως, τώρα η συγκεκριμένη «τρέλα» άρχισε να λειτουργεί σαν ντόμινο. Ο Πολ Πογκμπά έδιωξε από μπροστά του, μια μέρα μετά, τη μπύρα Heineken, επειδή – όπως είπε - είναι Μουσουλμάνος και απαγορεύει η θρησκεία του το αλκοόλ. Ακολούθησε ο Λοκατέλι… Αύριο - μεθαύριο δεν αποκλείεται να βρεθεί κάποιος άλλος. Και φυσικά, κανένας διοργανωτής και καμιά UEFA δεν τόλμησαν να αντιδράσουν με το αιτιολογικό ότι όλοι είναι υποχρεωμένοι αν όχι να προβάλουν, τουλάχιστον να δέχονται χωρίς αντιδράσεις τους σπόνσορες του τουρνουά στο οποίο ακούμπησαν τα ωραία τους εκατομμύρια.

Αντίθετα, όλοι προσπάθησαν να υποβαθμίσουν τα περιστατικά, με στόχο να ξεχαστεί όσο γρηγορότερα γίνεται η ιστορία και να μη βρει άλλους μιμητές. «Ο καθένας έχει τα γούστα του και είναι ελεύθερος να πίνει ό,τι θέλει», ήταν η μόνη αντίδραση – κι αυτή ανεπίσημη. Πείτε μου, αν θα είχαμε ίδια απάντηση απέναντι σε οποιονδήποτε άλλον έπαιρνε παρόμοιες «επικίνδυνες» και «μεταδοτικές» πρωτοβουλίες. Ακόμη και το γεγονός ότι ο Κριστιάνο παλιότερα είχε πρωταγωνιστήσει σε μια καμπάνια της, η Coca Cola δεν θεώρησε σκόπιμο να το υπενθυμίσει. Κατάλαβε (και πολύ σωστά) πως θα έκανε λάθος αν τα έβαζε μαζί του, επειδή ήξερε προκαταβολικά ότι θα έβγαινε χαμένη…