Νέες ευκαιρίες για έσοδα στο Champions League από την επόμενη σεζόν

Νέες ευκαιρίες για έσοδα στο Champions League από την επόμενη σεζόν

Η UEFA θα κάνει μια παραχώρηση στις ομάδες που θα λάβουν μέρος στο Champions League την επόμενη σεζόν. Θα αλλάξει τον σχεδιασμό και θα μεταφέρει όλα τα σήματα του θεσμού (των νικητών, αυτών που έχουν πολλά τρόπαια, του ιδρύματός της και το... κλασικό με την μπάλα με τ' αστέρια) στο δεξί μανίκι της φανέλας τους, απελευθερώνοντας το αριστερό, όπου σύμφωνα με τις πληροφορίες αναμένεται να επιτρέψει την προβολή σπόνσορα.

Αφότου οι ομάδες άρχισαν να υπογράφουν συμφωνίες με χορηγούς πριν από μερικά χρόνια για το συγκεκριμένο μέρος της φανέλας τους, ζητούσαν από την UEFA την άδεια να φαίνεται και στα παιχνίδια του Champions League. Εκείνη, όμως, δεν το επέτρεπε μ' αποτέλεσμα να μην μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους. Ομάδες όπως η Λίβερπουλ, για παράδειγμα, κάλυπταν με ταινία το logo του χορηγού για να μην φαίνεται!

Η προβολή των χορηγών ήταν μια από τις διαφορές μεταξύ της UEFA και των 12 ομάδων που δημιούργησαν την Super League. Τόσο όσον αφορά στα naming rights των γηπέδων τους και εκείνους τους συνεταίρους τους που δεν είχαν θέση στη φανέλα του αγώνα ή της προπόνησης, αλλά έχουν θέση στα γήπεδα ή και στον εξοπλισμό. Υποστήριξαν πως εξαιτίας και της οικονομικής κρίσης της πανδημίας η «χαλάρωση» των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Ποδοσφαίρου, που προστατεύει τους χορηγούς του Champions League, ήταν απαραίτητη ώστε να καλύψουν τις οικονομικές απώλειές τους. Μ' αυτή την εξέλιξη ομάδες μπορούν να υποσχεθούν μεγαλύτερη προβολή στις εταιρίες που τις προσεγγίζουν και μάλιστα στην κορυφαία ετήσια διοργάνωση του αθλήματος. Αυτό με την σειρά του θα τους αποφέρει περισσότερα χρήματα, είτε με νέες συμφωνίες ή βελτιώνοντας τις υπάρχουσες, αφού η αλήθεια είναι η πλειονότητα των ομάδων έχει σπόνσορες για τουλάχιστον το ένα μανίκι της φανέλας.

Παρόλο που μοιάζει ένα... μικρό ζήτημα, δεν είναι. Η Τότεναμ πρόσφατα υπέγραψε με εταιρία συμφωνία που ξεπερνά τα 11 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, ενώ όλες οι «μεγάλες» της Ευρώπης έχουν παρόμοια deals με την Τσέλσι, για παράδειγμα να λαμβάνει περί τα 15 εκατομμύρια, από την αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai.