Unilever: Μικρότερη η ζήτηση για προϊόντα ατομικής υγιεινής την περιόδου του lockdown

Unilever: Μικρότερη η ζήτηση για προϊόντα ατομικής υγιεινής την περιόδου του lockdown

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου από τη Unilever περιείχαν μερικές ενδιαφέρουσες ενδείξεις για το πώς αλλάζουν οι συνήθειες των ανθρώπων κατά τη διάρκεια του lockdown.

Ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος, που κατασκευάζει προϊόντα για τα νοικοκυριά όπως τα σαπούνια Dove, τα αποσμητικά Lynx και Sure καθώς και τα είδη για την περιποίηση μαλλιών Toni & Guy, ανακοίνωσε ότι η εργασία από το σπίτι οδηγεί σε μείωση της ζήτησης για προϊόντα όπως ξυραφάκια, σαμπουάν και αποσμητικά.

Ο επικεφαλής οικονομολόγος της Unilever Γκρέιαμ Πίτκεθλι τόνισε ότι η χρήση τέτοιων προϊόντων κατά την περίοδο αυτή είναι 11 φορές μικρότερη από ότι πριν την επιβολή των περιοριστικών μέτρων.

Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, σε αντίθεση, αυξήθηκε η ζήτηση για καθαριστικά σπιτιού και είδη μαγειρικής, σύμφωνα με τη Unilever, όπως η κύβοι Knorr και η μαγιονέζα Hellman's.

Μεγάλη πτώση σημείωσε η ζήτηση για τη γνωστή μάρκα παγωτού της Ben and Jerry's που ανήκει στην εταιρεία.

AP Photo/Luca Bruno