Μια δεύτερη ματιά στην Adidas

Μια δεύτερη ματιά στην Adidas

Ρίχνοντας μια δεύτερη ματιά στα αποτελέσματα της Adidas έχει ενδιαφέρον να επισημάνουμε κάποια πράγματα. Η πρώτη αντίδραση της αγοράς στα αποτελέσματα της Adidas ήταν αρνητική με τη μετοχή να πέφτει σχεδόν 5% τη μέρα της ανακοίνωσης μέχρι τα 175 ευρώ, καθώς τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 8,7% χαμηλότερα του 9,5% που έδειχνε το consensus. Η ανάπτυξη στην Ευρώπη ήταν αισθητά χαμηλότερη των εκτιμήσεων, ενώ στην Αμερική σημείωσε πωλήσεις 1,1 δις ευρώ ψηλό όλων των εποχών για την εταιρία.

Τα μικτά περιθώρια της εταιρίας ήταν καλύτερα λόγω καλύτερου μίγματος προϊόντων από την εταιρία και καλύτερων τιμολογήσεων. Η εταιρία που είναι ο 2ος μεγαλύτερος παίχτης στην αγορά μετά τη Nike, μετά τη στροφή που έχει συντελεστεί προς το αθλητικό outfit φαίνεται να έχει επωφεληθεί σημαντικά και αναμένει ένα εξίσου δυνατό 4ο τρίμηνο στην Αμερική, ενώ επιβεβαίωσε το guidance αύξησης των πωλήσεων για το έτος μεταξύ 17-19%.

Η μετοχή τις επόμενες μέρες αντέδρασε μέχρι τα 187 ευρώ περίπου για να επιστρέψει πάλι κοντά στα 180 , δίνοντας την ευκαιρία για ανάσες και πιθανόν καλύτερα σημεία εισόδου. Η μετοχή δείχνει πάντως να είναι «priced to excellence» σε μια αγορά που έχει κινηθεί τα τελευταία 2-3 χρόνια με πολύ δυνατούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Κωστής Μονογιός