Η UnderArmour ξεπέρασε τις εκτιμήσεις για τα έσοδά της κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020, λαμβάνοντας ώθηση από τη ενισχυμένη ζήτηση προϊόντων της διαδικτυακά και μια απροσδόκητη αύξηση των πωλήσεών της στην Ασία.
Ειδικότερα, η εταιρεία ανέφερε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 26% στην περιοχή Ασίας- Ειρηνικού, αντισταθμίζοντας έτσι τις απώλειες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, όπου πολλά καταστήματά της παρέμειναν κλειστά λόγω περιοριστικών μέτρων.
Παράλληλα, με πολλούς ανθρώπους να γυμνάζονται σπίτι για τον ίδιο λόγο, η UnderArmour είδε της διαδικτυακές της πωλήσεις να αυξάνονται κατά 25% στο δ' τρίμηνο.
Σε αυτό το πλαίσιο, τα έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν μόλις κατά 3% στα 1,40 δισ. δολάρια και ξεπέρασαν κατά πολύ τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 1.27 δισ. δολάρια, σε έρευνα της Refinitiv.
Παράλληλα, η UnderArmour δήλωσε ότι αναμένει ότι αύξησης των εσόδων κατά «υψηλό μονοψήφιο ποσοστό» τo 2021, με ώθηση από την ανάπτυξή της στη Βόρεια Αμερική καθώς και στις διεθνείς αγορές.