Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Chipotle Σκοτ Μπόουτραϊτ δήλωσε ότι η εταιρεία αναπτύσσεται συνεχώς, εγκαινιάζοντας καινούργια εστιατόρια, χάρη στη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στη Σύνοδο Κορυφής COO του Fortune, ο Μπόουτραϊτ έδωσε τα εύσημα στην πλατφόρμα προσλήψεων AI της εταιρείας, που της επιτρέπει να αναπτύσσεται με «εκθετικό ρυθμό». Είπε ότι η τεχνολογία μείωσε τον χρόνο πρόσληψης της Chipotle κατά 75%.
«Αυτό όχι μόνο μας βοηθάει να διατηρούμε το εστιατόριο μας στελεχωμένο, αλλά διασφαλίζει ότι έχουμε τα καλύτερα ταλέντα που είναι διαθέσιμα στον κλάδο», είπε. «Αν σκεφτείτε την ανάπτυξη που έχουμε μπροστά μας και την ανάγκη για ικανότατα, προσανατολισμένα προς τον σκοπό και την αξία άτομα, είναι σήμερα πιο κρίσιμη από ό,τι πιθανώς ήταν ποτέ για τη μάρκα μας».
Η εταιρεία διαθέτει σήμερα περισσότερες από 3.700 εστιατόρια και ελπίζει να ανεβάσει τον αριθμό αυτό στις 7.000, σύμφωνα με το Fortune.
Όπως αναφέρει το Quartz, ο Μπόουτραϊτ, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι της Chipotle πέρυσι, είναι απόλυτα υπέρ της Τεχνητής Νοημοσύνης, λέγοντας ότι πρόκειται για ένα εργαλείου που ανήκει σε κάθε εταιρεία. Επίσης, επέμεινε ότι είναι ένα εργαλείο για να κάνει πιο αποτελεσματικούς τους εργαζομένους και όχι για να τους αντικαταστήσει.
«Δεν επιδιώκουμε να αντικαταστήσουμε την ανθρώπινη εμπειρία, επιδιώκουμε να αφαιρέσουμε τη σπατάλη και να επεκτείνουμε ή να βελτιώσουμε την εμπειρία των μελών της ομάδας», δήλωσε.
Παράλληλα, δήλωσε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη βοηθά επίσης το εστιατόριο να προσαρμόσει μεμονωμένες προσφορές στους πελάτες, εξετάζοντας το ιστορικό των επισκέψεών τους για να δει πότε μπορεί να χρειαστούν έκπτωση για να τους δελεάσει να επιστρέψουν.
Μια πρόσφατη έκθεση από την εταιρεία ερευνών στον τομέα της εστίασης Technomic διαπίστωσε ότι η Chipotle επεκτάθηκε κατά 8,1% πέρυσι.
Τέλος, ανέφερε μιλώντας για τα κέρδη του Φεβρουαρίου ότι μέρος της επιτυχίας της εταιρείας βασίζεται στην «τεράστια πρόοδο» όσον αφορά την ανάπτυξή της στην Ευρώπη. Η εταιρεία, ωστόσο, ανέφερε μια «επιβράδυνση» των καταναλωτικών δαπανών κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, επικαλούμενη ότι οι πελάτες απέφυγαν τις επισκέψεις σε εστιατόρια για να εξοικονομήσουν χρήματα. ενώ τα κέρδη της εταιρείας επηρέασαν και οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες.