Οι πωλήσεις του ομίλου πολυτελών ειδών Burberry παρέμειναν κάτω από τα επίπεδα του 2019 παρά το άλμα που σημείωσαν στο τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2021, γεγονός που δείχνει ότι βρίσκεται πίσω από τους ανταγωνιστές όσον αφορά τους ρυθμούς ανάκαμψης από την πανδημία σύμφωνα με το Bloomberg.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις των καταστημάτων κατά τους τρεις μήνες που έληξαν στο τέλος Μαρτίου, αυξήθηκαν κατά 32%, ανακοίνωσε η εταιρεία, και κινήθηκαν σύμφωνα με τις προβλέψεις της. Τα έσοδα παρέμειναν κατά 5% χαμηλότερα από τα επίπεδα που βρίσκονταν πριν από δύο χρόνια.
Η εταιρεία μειώνει τον αριθμό των προωθητικών ενεργειών καθώς επιδιώκει να διατηρήσει την πολυτελή εικόνα της στο καταναλωτικό κοινό. Σημειώνεται ότι η Burberry ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες πολυτελών ειδών που απέσυραν τις ετήσιες εκτιμήσεις των οικονομικών τους μεγεθών πέρυσι, όταν έκλεισαν τα καταστήματα λόγω της πανδημίας.
Ο οίκος μόδας δήλωσε ότι το λειτουργικό περιθώριο θα μπορούσε να συμπιεστεί κατά την τρέχουσα χρήση, λόγω της αύξησης των επενδύσεων και των υψηλότερων λειτουργικών εξόδων Η Burberry σκοπεύει να δαπανήσει έως και 190 εκατομμύρια στερλίνες για ανακαινίσεις καταστημάτων, ψηφιακές παροχές και τεχνολογία.
Τα έσοδα στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ινδία και την Αφρική στο δημοσιονομικό τέταρτο τρίμηνο της Burberry μειώθηκαν κατά 26%, καθιστώντας την, την μοναδική εταιρεία του κλάδου που εξακολουθεί να σημειώνει επιβράδυνση στην περιοχή.