«Έχουν έρθει σπίτι μου με μολότοφ εξαιτίας της άποψής μου για τις καταλήψεις» είπε κατά τη διάρκεια τοποθέτησής του στη Βουλή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Στράτος Σιμόπουλος.
Ο κ. Σιμόπουλος κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του συμπλήρωσε ότι «οι καταλήψεις είναι καταπάτηση δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας, δεν είναι χώρος όπου κάποιες συλλογικότητες ασκούν κοινωνική πολιτική, ούτε χώρος πολιτισμού. Λόγω αυτής της άποψης που έχω, έχω δεχθεί τακτικότατα αυτές τις συλλογικότητες στο σπίτι μου που μάλιστα ήρθαν με μολότοφ. Άρα είναι λογικό να έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία. Αυτοί οι άνθρωποι που πάνε με μολότοφ στα σπίτια άλλων ανθρώπων που το μόνο που κάνουν είναι να εκφράζουν μια πάγια πολιτική του άποψη, έχουν πολιτική κάλυψη».
Δείτε το βίντεο:
