Στις παρεμβάσεις και τα σχέδια της κυβέρνησης για τον ΒΟΑΚ, την επέκταση του μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και το κυκλοφοριακό χάος αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος.
Συγκεκριμένα, μιλώντας την Πέμπτη στην ΕΡΤ απέδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο χρονοδιάγραμμα για την επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, σχολίασε ότι «τον Φλεβάρη του 2026 θα έχουμε την παράδοση της επέκτασης του Μετρό της Θεσσαλονίκης στην Καλαμαριά. Αποτελεί ένα δύσκολο εγχείρημα. Με την ολοκλήρωση του μετρό θα εξαντλήσουμε όλες τις δυνατότητες, το συντομότερο δυνατό, για να κατασκευαστεί και η οδός “Πόντου” που είναι ένας κεντρικός δρόμος της Καλαμαριάς κάτω από τον οποίο τρέχει το μετρό».
Για τον ΒΟΑΚ τόνισε ότι γίνεται προσπάθεια για τον «μηδενισμό των τροχαίων ατυχημάτων» στο πρότυπο των ανάλογων παρεμβάσεων στο οδικό τμήμα Πάτρα-Πύργος.
Πρόσθεσε ότι «θα ήταν λάθος να μείνει κανείς με την εντύπωση ότι η παρέμβασή μας στον ΒΟΑΚ εξαντλείται εκεί. Τρέχουμε τρεις μεγάλες συμβάσεις αυτήν τη στιγμή. Ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του νέου ΒΟΑΚ είναι μια πενταετία. Θα εξαντλήσουμε κάθε προσπάθεια να λύσουμε τα προβλήματα που θέτουν οι Δήμαρχοι. Θεωρώ πως έχουμε βρει πολύ ώριμους συνομιλητές στην Κρήτη».
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι «είμαστε μια χώρα όπου σε μεγάλο βαθμό τα έργα υποδομών έχουν στηριχθεί σε χρηματοδοτήσεις της ΕΕ. Αν δεν είχαμε μπει στην ΕΕ, θα ήμασταν ακόμη μια αγροτική οικονομία, η οποία θα είχε φαινόμενα συσσώρευσης του πληθυσμού στις μεγάλες πόλεις με δραματικές συνθήκες. Η ΕΕ είναι αυτή που μας βοήθησε να κάνουμε αυτά τα μεγάλα έργα. Δυστυχώς αυτήν την περίοδο οι υποδομές στην ΕΕ δεν υποστηρίζονται όπως στο παρελθόν. Δεν αποτελούν πλέον πρώτη προτεραιότητα», ανέφερε.
Σχετικά με το νέο ΚΟΚ, υπογράμμισε ότι «πρέπει όλοι να πειθαρχήσουμε και να κάνουμε υποχωρήσεις».
Κείμενο σε εξέλιξη...