«Δεν υπάρχει -και μπορώ να το πω χιλιάδες φορές- κανένα πρόβλημα ασφάλειας στο Μετρό Θεσσαλονίκης»: με τη φράση αυτή, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, έδωσε το δικό του στίγμα στη συζήτηση που έχει εκκινήσει στη Θεσσαλονίκη γύρω από τις βλάβες στο μέσο σταθερής τροχιάς της πόλης, λέγοντας μάλιστα ότι το ζήτημα αυτό «διογκώνεται πάρα πολύ, άσχημα και κατά σύστημα από γνωστούς διαστρεβλωτές των ζητημάτων, που για προσωπικούς ή πολιτικούς λόγους θέλουν να αποδυναμώσουν τη λειτουργία του Μετρό και τη σημασία της παράδοσης του έργου».
Πρόσθεσε ότι με αφορμή την ανακοίνωση για την προχθεσινή διακοπή λειτουργίας στο Μετρό, εκκίνησε μια κακοήθης πολεμική, ότι δήθεν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι δοκιμές στο έργο, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν ισχύει, αφού ο όρος «δοκιμαστική λειτουργία» περιγράφει τα καθημερινά δρομολόγια-«σκούπα» που γίνονται κατά μήκος της διαδρομής, κατόπιν συμφωνίας της ΤUV Deutschland με την ΤΗΕΜΑ, πριν ξεκινήσουν τα κανονικά (εμπορικά) δρομολόγια, ώστε να διαπιστωθεί ότι όλα λειτουργούν σωστά. «Βλάβες ή αστοχίες όπως αυτές που βλέπετε, δεν μπορούμε να τις αποκλείσουμε και στο μέλλον. Όπως μου έλεγε ο Κάρλο Μπιάνκο, διευθυντής λετιουργίας του Μετρό, με πολύ μεγάλη εμπειρία από αντίστοιχα συστήματα σε Κοπεγχάγη και Μιλάνο, αυτά (τα προβλήματα) δεν είναι κάτι που δεν ήταν αναμενόμενο» τόνισε και πρόσθεσε ότι στόχος του υπουργείου είναι να μειωθεί πάρα πολύ ο χρόνος ανταπόκρισης του κατασκευαστή του συστήματος στην αποκατάσταση (των βλαβών).
«Όταν έχεις ένα σύστημα απολύτως ηλεκτρονικό, είναι σαφές ότι ιδίως όταν γίνονται upgrades (αναβαθμίσεις), μπορεί να σημειωθεί ένα bug (σφάλμα) στο σύστημα, που δεν έχει προβλεφθεί και μπορεί να φέρει ταλαιπωρία των πολιτών, κάτι για το οποίο πρέπει να ζητήσω συγγνώμη. Δεν υπάρχει όμως, και μπορώ να το πω χιλιάδες φορές, κανένα πρόβλημα ασφάλειας στο Μετρό Θεσσαλονίκης. (...) 'Ο,τι εχετε δει ως πρόβλημα προκύπτει επειδή ακριβώς έχουν ενεργοπιηθεί όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας» διαβεβαίωσε ο κ.Ταχιάος, μιλώντας στην ημερίδα της ηλεκτρονικής εφημερίδας «voria.gr» με θέμα «Η επόμενη ημέρα για την οικονομία της Βόρειας Ελλάδας»