Η καμπάνια του μαύρου

Η καμπάνια του μαύρου

Πλασάρονται ως λαοπλάνοι και προσπαθούν να αποπλανήσουν τον λαό με μαύρες αγκινάρες και βούρκους που καταπίνουν ανήμπορους πολίτες. Με την καμπάνια του μαύρου, ο ΣΥΡΙΖΑ αποβλέπει στον εκμαυλισμό των συνειδήσεων που δεν μπόρεσε να εγκλωβίσει στον γύψο του αντιμνημονίου και στην αιχμαλωσία όσων απέτυχε να προσηλυτίσει με την αντιπολιτευτική προπαγάνδα της καταστροφής στην οποία αποδύθηκε επί μια τετραετία. Αμετανόητοι ζηλωτές που όταν δεν χρεώνουν την επερχόμενη ήττα στην ανεπάρκεια τους να παράξουν αξιόπιστη πρόταση διακυβέρνησης  αλλά στην παραπλάνηση των πολιτών, διασπείρουν τηλεοπτικά, μηνύματα του τρόμου που δήθεν διακατέχει τον κόσμο στο ενδεχόμενο να συνεχίσει το τιμόνι της χώρας να βρίσκεται στα χέρια του Κυριάκου Μητσοτάκη. 

Η προειδοποίηση εκπέμπεται από το ίδιο κέντρο εκπομπής που υπόσχεται ένα νέο πρόγραμμα Θεσσαλονίκης οχταπλάσιας αξίας από το περιβόητο του 2014 που ποτέ δεν εφάρμοσαν. Πρόγραμμα που ξεκλειδώνει με την ίδια μαθηματική ακρίβεια την πόρτα της χρεοκοπίας και της επιστροφής στα μνημόνια για πληρωθεί ο λογαριασμός των 83 δισεκατομμυρίων και ακόμη παραπάνω, που ανέρχεται το κόστος των υπεσχημένων από τον κατά φαντασία λυτρωτή της κοινωνίας ή κατά τον ίδιο την μετενσάρκωση του Ανδρέα Παπανδρέου. 

Η διαφημιστική εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ προβάλλει την Ελλάδα του γκρίζου και της μιζέριας, την οποία η πλειοψηφία που έπαψε να είναι σιωπηλή, απέρριψε και καταδίκασε το 2019. Η πλειοψηφία που δεν υποκύπτει στη διαστρέβλωση της πραγματικότητας που παρουσιάζουν τον ΣΥΡΙΖΑ των 30.000 πλειστηριασμών,  ως προστάτη των ευάλωτων δανειοληπτών διότι διαθέτει την κάλυψη του σλόγκαν: «Ως εδώ!». Παραλείφθηκε βολικά ότι η νομοθετική ρύθμιση με την οποία μεταφέρθηκε η διεξαγωγή των πλειστηριασμών από τις ανοικτές διαδικασίες των Ειρηνοδικείων, στα σκοτεινά και «θωρακισμένα» ηλεκτρονικά δίκτυα των συμβολαιογραφείων, είχε την υπογραφή του Αλέξη Τσίπρα. Ήταν η κυβέρνηση Τσίπρα που μετέτρεψε σε ιδιώνυμο το αδίκημα της παρεμπόδισης πλειστηριασμών και φυσικά άνοιξε το δρόμο της μεταβίβασης «κόκκινων» δανείων στα funds.

Eίναι η αρρωστημένη δημιουργικότητα της Κουμουνδούρου που κάνει αιχμή του δόρατος τις σκουρόχρωμες εικόνες και τα γκεμπελικά σενάρια ανήμπορων πρωταγωνιστών, για να προβάλει την ύπαρξη μιας καθημαγμένης κοινωνίας, ασορτί μόνο με το σκηνικό της εξαθλίωσης την οποία  γέννησε η 17ωρη διαπραγμάτευση του ισόβιου ηγέτη της αριστεράς και της αλλοίωσης της λαϊκής εντολής. Ένα χαλκευμένο περιβάλλον που θέλει να αποκρύψει την πραγματική εικόνα της προόδου και όχι της επίπλαστης ευμάρειας, αποτέλεσμα μιας εθνικής διεκδίκησης με μετρήσιμα αποτελέσματα 72 δισεκατομμυρίων ευρώ που θωρακίζουν την ανθεκτικότητα και την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.

Με την αρνητική διαφήμιση ο ΣΥΡΙΖΑ παίζει την τελευταία του ζαριά για να καμουφλάρει την παρουσία του απέναντι από τη δημοκρατική όχθη. Τη  θλιβερή αυτοεξαίρεση του από την μάχη για να αποτραπεί η κάθοδος των μαχαιροβγαλτών στις εκλογές.  Μια προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από δυο χρόνια και εξειδικεύθηκε με διαδοχικές νομοθετικές πρωτοβουλίες για να ισχυροποιηθεί το δημοκρατικό τείχος απέναντι στο νεοναζιστικό μόρφωμα.  

Με φανατισμό ο ΣΥΡΙΖΑ αφοσιώνεται σε αυτό το αντιδημοκρατικό κρεσέντο και στην καμπάνια των fake news. Είναι τέτοια η πολιτική βουλιμία του Αλέξη Τσίπρα και της ομάδας του που πλαισιώνει την εκστρατεία του γκρίζου με αναρίθμητα ψεύδη. Όπως για την εγκράτεια του ως πρωθυπουργός στην αξιοποίηση του κυβερνητικού αεροσκάφους. Η πραγματικότητα όμως είναι εκ διαμέτρου αντίθετη για τα έργα και τις ημέρες του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία.