Ν. Κεραμέως σε ΣΥΡΙΖΑ: Ας μην σπεκουλάρουμε πάνω στον κορονοϊό και στα σχολεία

Ν. Κεραμέως σε ΣΥΡΙΖΑ:  Ας μην σπεκουλάρουμε πάνω στον κορονοϊό και στα σχολεία
Eurokinissi

Να μην σπεκουλάρει πάνω στον κορονοϊό και τα σχολεία κάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ η υπουργός Παιδείας, τονίζοντας ότι εφόσον χρειαστεί τα σχετικά μέτρα προστασίας θα επικαιροποιούνται ενώ προέτρεψε την αξιωματική αντιπολίτευση να μην επενδύει στην καταστροφολογία και στην καλλιέργεια του φόβου και στον τομέα της εκπαίδευσης.

Αναφέροντας τα τελευταία στοιχεία, από το βήμα της Βουλής, η Ν Κεραμέως είπε ότι μετά από πέντε εβδομάδες λειτουργίας των σχολείων, και για λόγους πρόληψης και προφύλαξης από τον Covid-19, είναι κλειστό το 0,2% των σχολείων χώρας, δηλαδή 32 σχολεία σε σύνολο άνω 14.000 σχολικών μονάδων. Επίσης, ανέφερε ότι είναι κλειστό το 0,3% των σχολικών τμημάτων της χώρας, για την ακρίβεια 246 τμήματα σε σύνολο 80.000 σχολικών τμημάτων. Για όσα τμήματα έκλεισαν, η Ν Κεραμέως είπε ότι λειτούργησε άμεσα η τηλεκπαίδευση, όπως στην Πέλλα, τη Λέσβο και σε μεμονωμένα σχολεία ή τμήματα, με περισσότερες από 2.000 τηλεδιασκέψεις, 78.000 χρήστες και πάνω από 79.000 μαθήματα στην ασύγχρονη εκπαίδευση.

Όσο για την απόφαση για επαναλειτουργία των σχολείων, η κα Κεραμέως είπε ότι η σχετική απόφαση της αρμόδιας επιτροπής ήταν ομόφωνη: «Υπάρχουν πάρα πολλά πεδία για να ανταλλάξουμε ιδεολογικά επιχειρήματα, αλλά ας μην σπεκουλάρουμε πάνω στον κορονοϊό και στα σχολεία» σημείωσε η υπουργός Παιδείας,

Από την πλευρά του, Χρ. Βερναρδάκης παρατήρησε ότι η κυβέρνηση δεν έδωσε στη Βουλή τη γνωμοδότηση των ειδικών, ούτε αιτιολόγησε γιατί δεν την κατέθεσε. Επίσης ζήτησε να μάθει «ποιο είναι το συνολικό άθροισμα των σχολείων που έχουν κλείσει και όχι απλώς πόσα κλείνουν κάθε μέρα, μιας και φαίνεται πως η καμπύλη είναι απολύτως ανοδική».

Τέλος, η Υπουργός αναφέρθηκε στη συνολική στάση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης ως προς την αντιμετώπιση της πανδημίας στις εκπαιδευτικές δομές:

«Κύριε Συνάδελφε, υπάρχουν πάρα πολλά πεδία για να ανταλλάξουμε ιδεολογικά επιχειρήματα – εσείς μπορεί να μην συμφωνείτε με τα εργαστήρια δεξιοτήτων που έχουμε εισάγει πιλοτικά στα σχολεία, με την ρομποτική, την οδική ασφάλεια, τον εθελοντισμό, μπορεί να μην συμφωνείτε με την αξιολόγηση που εισάγουμε σε σχολεία και πανεπιστήμια, με σύνδεση αξιολόγησης και χρηματοδότησης στα Πανεπιστήμια, με τη δυνατότητα το κάθε Πανεπιστήμιο να αποφασίζει μόνο του για τα ξενόγλωσσα προγράμματά του χωρίς να απαιτείται έγκριση Υπουργού, μπορεί να θέλετε ο εκάστοτε Υπουργός να έχει πάνω του όλες τις εξουσίες, να μην αποκεντρώνει τίποτα. Θεμιτή η διαφορετική θέση. Αλλά ας μην σπεκουλάρουμε πάνω στον κορωνοϊό και στα σχολεία. Το Μάιο λέγατε να μην ανοίξουν τα σχολεία. Ότι είναι ένα αχρείαστο πολιτικό ρίσκο. Να μείνουν δηλαδή τα παιδιά μας για 6 μήνες εκτός εκπαιδευτικής δομής, στο σκοτάδι. Το μόνο εύκολο θα ήταν για εμάς. Δεν θα ήταν όμως και το σωστό, το σωστό για τα παιδιά μας. Επιτρέψτε μου να καταθέσω μία πρόταση: Μην επενδύετε στην καταστροφολογία. Στην καλλιέργεια του φόβου και στον τομέα της εκπαίδευσης. Μην επενδύετε στον τοξικό λόγο. Βιώνουμε μια πρωτόγνωρη κρίση και η χώρα μας τα έχει πάει καλύτερα σχεδόν από όλες τις Ευρωπαϊκές Χώρες. Αυτό δεν πρέπει επ’ ουδενί να μας εφησυχάζει. Και τα πράγματα μπορεί να δυσκολέψουν ειδικά το χειμώνα που έρχεται. Εδώ είμαστε να επικαιροποιούμε διαρκώς τα μέτρα, εφόσον χρειαστεί, και να τα προσαρμόζουμε.»