Στη «μάχη» των προσφορών οι ξενοδόχοι

Στη «μάχη» των προσφορών οι ξενοδόχοι

Η τουριστική σεζόν ξεκίνησε επίσημα στις 15 Μαΐου και οι ξενοδόχοι αναμένουν τα πρώτα μαζικά «κύματα» τουριστών από τα μέσα Ιουνίου και ύστερα.

Άλλωστε το 70% των εσόδων από τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας, τον τουρισμό, προκύπτουν το τρίμηνο Ιουνίου, Ιουλίου, Αυγούστου. Ο ρεαλιστικός στόχος εντοπίζεται στην περιοχή του 40% των εσόδων του 2019, ενώ ο πιο αισιόδοξος, αλλά όχι ουτοπικός, στο 50%.

Οι προετοιμασίες στα τουριστικά καταλύματα πραγματοποιούνται με γρήγορους ρυθμούς, καθώς οι επιχειρηματίες του κλάδου έχουν επιδοθεί σε «αγώνα δρόμου» προκειμένου να είναι έτοιμοι να υποδεχθούν περισσότερους τουρίστες από τον Ιούνιο. «Σύμμαχος» στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν περισσότερους τουρίστες, οι…προσφορές.

Αυτές περιλαμβάνουν εκπτώσεις στη διαμονή, παροχή προσφορών για τουριστικές ξεναγήσεις, μείωση των τιμών σε παροχές του ξενοδοχείου και δωρεάν διαμονή για παιδιά. Όπως αναφέρει ο Χρήστος Καλιακάτσος, ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Nikopolis στόχος για φέτος είναι μέσω των πακέτων προσφορών να μείνουν οι τουρίστες όσο περισσότερο γίνεται μέσα στο ξενοδοχείο.

«Δημιουργώντας καλές συνθήκες, τηρώντας αυστηρά τα μέτρα υγιεινής, ανανεώνοντας τα menu των εστιατορίων και κάνοντας προσφορές θα προσπαθήσουμε να αυξήσουμε τη δαπάνη των τουριστών μέσα στα ξενοδοχεία. Οι πιο ηλικιωμένοι αναμένεται να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο μέσα στα ξενοδοχεία, στην προσπάθειά τους να περιορίσουν τις πιθανότητες να νοσήσουν από κορονοϊό», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο ιδιοκτήτης του Aeolos Boutique Hotel, Αλέξανδρος Συνετός. «Κάνουμε προσφορές που αφορούν σε εκπτώσεις πάνω στη διαμονή, discounts για τη χρήση υπηρεσιών των ξενοδοχείων, όπως η πισίνα και το εστιατόριο. Θεωρώ πως οι τουρίστες θα βγουν εκτός ξενοδοχείου, ωστόσο κάποιοι ηλικιωμένοι ίσως προτιμήσουν να παραμείνουν στα ξενοδοχεία εξαιτίας της πανδημίας», όπως δηλώνει.

Από τη μεριά της η Χριστίνα Τετράδη αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας σημειώνει πως στόχος των ξενοδόχων είναι να νιώσουν οι τουρίστες όσο πιο ελεύθεροι και άνετα γίνεται. «Με ειδικές προσφορές προσπαθούμε να δελεάσουμε τους τουρίστες και αυτές περιλαμβάνουν από εκπτώσεις στα δωμάτια, στο τρίτο άτομο και ανάλογα με τις μέρες διαμονής μια έκπτωση στο συνολικό ποσό», τονίζει η κα.Τετράδη.

Τέλος, ο Νίκος Χαλκιαδάκης Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου Κρήτης σημειώνει πως τα περισσότερα resorts στην Κρήτη είναι all inclusive και επομένως η φιλοσοφία τους είναι να προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες εντός ξενοδοχείου. Αναδεικνύει και αυτός την τάση για αύξηση των προσφορών στην προσπάθεια των ξενοδόχων να προσελκύσουν περισσότερους τουρίστες.

Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, η ξενοδοχειακή αγορά έχει μπει «επιθετικά» στην προσέλκυση τουριστών με απώτερο στόχο να «καλύψει» το χαμένο έδαφος του 2020. Με σχέδιο, οργάνωση και υπευθυνότητα απευθύνονται στους τουρίστες που θέλουν να ταξιδέψουν στη χώρα μας. Οι στόχοι για τη φετινή τουριστική σεζόν δεν είναι ουτοπικοί και όλα δείχνουν πως η αγορά είναι έτοιμη να τους πραγματοποιήσει.