Το 2025, οι ταξιδιώτες κλείνουν τις διακοπές τους με ένα swipe, περιμένουν εξατομικευμένες υπηρεσίες και αξιολογούν την εμπειρία τους πριν ακόμα κάνουν check-out.
Κι όμως, σε πολλές περιοχές της Ελλάδας -και όχι μόνο- ο τουριστικός κλάδος επιμένει να λειτουργεί με χειρόγραφες κρατήσεις, απαρχαιωμένες ιστοσελιδες και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αφημένα στην τύχη τους. Γιατί λοιπόν, στην εποχή της άμεσης συνδεσιμότητας, η ψηφιακή μετάβαση στον τουρισμό εξακολουθεί να καθυστερεί;