Γιατί η Wind επενδύει στη συνδρομητική τηλεόραση

Γιατί η Wind επενδύει στη συνδρομητική τηλεόραση

Του Απόστολου Σκουμπούρη

Θέλοντας αφενός να εκμεταλλευτεί τη «μαγιά» που ήδη έχει, δηλαδή το γεγονός ότι... μπαίνει σε 600.000 νοικοκυριά μέσω των υπηρεσιών τηλεφωνίας και Internet, αλλά και να τοποθετηθεί εγκαίρως στις νέες, κοσμογονικές αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στη νέα ψηφιακή εποχή, η Wind Ελλάς επενδύει στη συνδρομητική τηλεόραση.

Μια επένδυση «αρκετών εκατομμυρίων ευρώ», όπως χαρακτηριστικά τόνισε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind, Νάσος Ζαρκαλής, ανακοινώνοντας στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην Αθήνα τη νέα, φιλόδοξη πλατφόρμα Wind Vision. Πρόκειται για μια επένδυση που εντάσσεται στο ευρύτερο ολιστικό πρόγραμμα επενδύσεων που κάνει η Wind Ελλάς τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, με στόχο τον πλήρη μετασχηματισμό της που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα έχει εξαιρετικά χαμηλή διείσδυση καθώς φτάνει μόλις στο 25%, όταν διεθνώς η συνδρομητική «κουλτούρα» είναι πολύ πιο ανεπτυγμένη και συνδυάζεται με σύγχρονες διαδραστικές υπηρεσίες και την ενεργή «συμμετοχή» του καταναλωτή.

Σε κάποιες χώρες της Ευρώπης η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης φτάνει το 50-60%, ενώ σε ορισμένες χώρες, ξεπερνά το 90%! Αυτός είναι και ο λόγος που ο κ. Ζαρκαλής τόνισε χθες πως «είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι θα υπάρξει περαιτέρω ανάπτυξη αυτής της αγοράς και είναι ορατός ο στόχος η διείσδυση στην Ελλάδα να φτάσει στο 40% στα επόμενα χρόνια».

Η απόφαση για σοβαρή επένδυση της Wind στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης είναι στρατηγική και μακροπρόθεσμη, ενώ δεν περιορίζεται σε... αριθμητικούς στόχους συνδρομητών, αλλά έγκειται στη γενικευμένη και ολιστική διαδικασία αναβάθμισης των υπηρεσιών της.

Αυτές οι υπηρεσίες άλλωστε – μέσω της εξέλιξης της τεχνολογίας - αναβαθμίζονται για όλες τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών και internet, μέσω των επενδύσεων σε υποδομές και στα δίκτυα οπτικών ινών, που αλλάζουν εντελώς τις δυνατότητες και τα δεδομένα σε σχέση με μόλις πριν 3-4 χρόνια πριν.

Η νέα εποχή, όπως την περιέγραψε χθες ο επικεφαλής της Wind, αλλάζει τα πάντα στον τρόπο παρακολούθησης τηλεόρασης μέσα στην οικογένεια, όπου κάθε μέλος έχει το δικό του «χαρτοφυλάκιο» προγραμμάτων, αλλά και τη δυνατότητα πρόσβασης στη δική του οθόνη, είτε στην TV, είτε στον υπολογιστή, είτε στο κινητό. Οι υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και internet εδώ και χρόνια έχουν συγκλίνει, ενώ πλέον σ'' αυτές έρχονται να «δέσουν» οι υπηρεσίες τηλεόρασης.

Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες της Vision TV

Ο στόχος της Wind δεν είναι να κερδίσει συνδρομητές από την ήδη υπάρχουσα (μικρή έτσι κι αλλιώς) πίτα του 1 εκατ. συνδρομητών στην Ελλάδα, αλλά να ανοίξει περαιτέρω αυτή την αγορά, «παντρεύοντας» τις υπηρεσίες τηλεφωνίας, internet και TV.

Η Wind Vision είναι ένα project που ο όμιλος προετοίμαζε σχεδόν ενάμιση χρόνο, ενώ ενσωματώνει την τελευταία λέξη τεχνολογίας της ψηφιακής εποχής, προσφέροντας πλήρως διαδραστικές δυνατότητες και συμμετοχή του χρήστη στη διαμόρφωση του «μπουκέτου» υπηρεσιών.

Είναι η πρώτη πλατφόρμα στην Ελλάδα με Android περιεχόμενο και μόλις η 10η σε όλη την Ευρώπη, ενώ ενσωματώνει – κατόπιν συμφωνίας - στην υπηρεσία της τον παγκόσμιο κολοσσό στο χώρο του διαδικτυακού θεάματος και των ψηφιακών υπηρεσιών Netflix!

Όπως τόνισε χθες ο κ. Ζαρκαλής, «είμαστε περήφανοι που η Netflix επέλεξε τη Wind Vision ως partner στην ελληνική αγορά, αναγνωρίζοντας την τεχνολογική καινοτομία της υπηρεσίας μας. Πρόκειται για μια συνεργασία που θα εξελιχθεί περισσότερο στο άμεσο μέλλον».

Η Vision TV δεν χρειάζεται δορυφορικό «πιάτο» καθώς η σύνδεση είναι ευρυζωνική και γίνεται μέσω του Internet και ενός μικρού μόντεμ (αποκωδικοποιητή), ενώ απαραίτητη προϋπόθεση για να αποκτήσει κάποιος την πλατφόρμα είναι να είναι συνδρομητής σταθερής τηλεφωνίας και internet στη Wind.

Η ήδη υπάρχουσα συνδρομητική μαγιά λοιπόν είναι ο πρώτος στόχος της Wind για τη νέα πλατφόρμα, θέλοντας – μέσω της νέας υπηρεσίας – να εμπλουτίσει το brand της και να το κάνει ακόμη πιο ανταγωνιστικό και ελκυστικό στην αγορά.

Το πακέτο περιέχει 60 διεθνή κανάλια, όλων των απαιτήσεων, όλα τα εγχώρια ελεύθερα συμβατικά κανάλια, αλλά και τα αθλητικά κανάλια της Nova Sport, μέσω της συμφωνίας που είναι σε εξέλιξη από πέρυσι.

Η Wind Vision θα προσφέρεται σε δύο πακέτα. Το Family, που θα είναι το οικονομικό, χωρίς το κομμάτι των αθλητικών με κόστος 9,90 ευρώ το μήνα και το Full Pack με όλα τα προγράμματα με μηνιαία συνδρομή 24,90 ευρώ.