field_kentriki_fotografia
Αύξηση πωλήσεων κατά 11% για την Αλουμύλ

Αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 11% σημείωσε για το 2015 ο όμιλος Αλουμύλ, φθάνοντας τα 191,2 εκατ. ευρώ, έναντι 172,2 εκατ. ευρώ του 2014.

Επίσης, σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση του μικτού κέρδους κατά 10,6% περίπου, στα 37,2 εκατ. ευρώ, έναντι 33,6 εκατ. ευρώ του 2014. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), παρουσίασαν αύξηση κατά 2,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και διαμορφώθηκαν περίπου στα 8,6 εκατ. ευρώ, έναντι 8,4 εκατ. ευρώ για το 2014.

Στα αποτελέσματα προ φόρων (ζημιές) παρουσιάζεται σημαντική μείωση κατά 30,7% περίπου, στα μείον 7,8 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 11,2 εκατ. ευρώ για το 2014.

Όσον αφορά στα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις για το 2015 αυξήθηκαν κατά 6,5% περίπου, στα 111,6 εκατ. ευρώ περίπου, έναντι 104,8 εκατ. ευρώ του 2014. Το μικτό κέρδος μειώθηκε κατά 14,8% περίπου, στα 11,1 εκατ. ευρώ, έναντι 13 εκατ. ευρώ το 2014. Οι ζημιές προ φόρων παρουσίασαν αύξηση και διαμορφώθηκαν στα περίπου μείον 12,9 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 11,4 εκατ. ευρώ για το 2014.

Η ανακοίνωση του ομίλου σημειώνει ότι «το 2015 εξακολούθησε να είναι μια ακόμη δύσκολη χρονιά ύφεσης, με την παγκόσμια οικονομία να επιβραδύνεται ακόμα περισσότερο λόγω της υψηλής αβεβαιότητας που τροφοδοτήθηκε από την κρίση χρέους της ευρωζώνης, τις επιπτώσεις της δημοσιονομικής πολιτικής που εφαρμόστηκε σε πολλές προηγμένες οικονομίες, τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των νοικοκυριών και την υψηλή ανεργία.

Στην ελληνική οικονομία, η κατάσταση ήταν ακόμη χειρότερη, με την βαθιά κρίση χρέους του κράτους να οδηγεί σε πρόσθετα μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής με συνέπεια την παρατεινόμενη πτώση της εγχώριας κατασκευαστικής και επισκευαστικής δραστηριότητας. Επίσης η μείωση της ρευστότητας από το χρηματοπιστωτικό σύστημα με τον περιορισμό στη διακίνηση κεφαλαίων λόγω των “capital controls”, επηρέασαν την ομαλή λειτουργία πολλών ελληνικών εταιρειών.

Παρ'' όλα αυτά ο όμιλος δραστηριοποιήθηκε σε αυτό το αντίξοο οικονομικό περιβάλλον, προσαρμόζοντας τη λειτουργία του σε επίπεδα που του επέτρεπαν οι ταμειακές του ροές, στην παραγωγή προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας και ακολουθώντας μία στρατηγική εξωστρέφειας, δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στην ενίσχυση της εμπορικής παρουσίας στη Ρωσία, την Αμερική, την Ασία και την Αφρική καθώς επίσης και στην περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς στη Νοτιοανατολική και Δυτική Ευρώπη καθώς και στη Μέση Ανατολή.

Οι παραπάνω ενέργειες της διοίκησης σε συνδυασμό με την αναδιάρθρωση του Ομίλου και τον εξορθολογισμό του τρόπου λειτουργίας του φαίνεται ότι αρχίζουν να αποδίδουν, καθώς μέσα στο 2015 παρατηρείτε στον Όμιλο αύξηση του κύκλου εργασιών, του μικτού κέρδους και μείωση ζημιών. Παρόλα αυτά ο Όμιλος όπως και η Εταιρία εξακολουθούν να παρουσιάζουν ζημιές, τόσο στα αποτελέσματα προ φόρων όσο και στα καθαρά αποτελέσματα, ως συνέπεια των ανωτέρω γεγονότων τα οποία οδηγούν σε πτώση της ζήτησης αλλά και σε ανάγκη δημιουργίας πρόσθετων υψηλών προβλέψεων για την κάλυψη επισφαλών απαιτήσεων.

Λόγω ζημιών, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας δεν πρότεινε τη διανομή μερίσματος για τη χρήση 2015 και αναμένεται η έγκριση από την Γενική Συνέλευση των Μετόχων».