O Λάντο Νόρις βγήκε εκτός... αγοράς

O Λάντο Νόρις βγήκε εκτός... αγοράς

Προτού αρχίσει ο πέμπτος αγώνας της σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 στο Μονακό, η McLaren, ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του Λάντο Νόρις. Η νέα συμφωνία θα έχει διάρκεια τουλάχιστον ως το 2023 μια και η αγγλική ομάδα δεν ανακοίνωσε το ακριβές χρονικό διάστημα που υπέγραψαν οι δύο πλευρές.

Ο Νόρις ως τώρα αποτελεί την έκπληξη της σεζόν: 4ος στην κατάταξη των πιλότων, είχε ήδη ανέβει μια φορά στο βάθρο (3ος στην Ιμολα) και οι δικές του προσπάθειες είναι καταλυτικές ώστε η McLaren να βρίσκεται στην 3η θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών. Στα 21 του χρόνια θεωρείται ένας από τους μελλοντικούς σταρ της Formula 1. Στην ομάδα από το 2017 (αρχικά ως οδηγός σε προσομοιωτή), η πορεία του είναι σταθερά ανοδική, ενώ μοιάζει να βελτιώνεται Grand Prix με το Grand Prix.

Με δεδομένο πως από την επόμενη σεζόν θα γίνουν δραστικές αλλαγές στα μονοθέσια κι ο Νόρις έμενε ελεύθερος πολλές ομάδες είχαν αρχίσει να τον βλέπουν ως πιθανό στόχο. Μάλιστα, υπήρχαν φήμες πως η Mercedes σε περίπτωση που χρειαζόταν ν' αλλάξει τον έναν ή και τους δύο πιλότους της (Σερ Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας) θα ενδιαφερόταν και για τον Νόρις, μεταξύ άλλων. Επίσης, η Red Bull η οποία παρουσιάζεται απογοητευμένη με τη μέχρι στιγμής πορεία του Σέρχιο Πέρες θα μελετούσε το ενδεχόμενο να κινηθεί για την πρόσληψή του. Πλέον, όμως, ο Νόρις είναι εκτός... αγοράς ή όποια θελήσει να τον πάρει θα χρειαστεί να καταβάλλει ένα μεγάλο ποσό στη McLaren για να του «σπάσει» το συμβόλαιο και να τον πάρει.

Η McLaren έχει συμβόλαιο με τον έτερο πιλότο της, τον Αυστραλό, Ντάνιελ Ρικάρντο, για τρία χρόνια από φέτος. Ανανεώνοντας και με τον Νόρις αποκτά μεγαλύτερη σταθερότητα ενόψει του μέλλοντος και εξασφαλίζει πως οι οδηγοί της θα αναπτύξουν οικειότητα με το μονοθέσιο κι αυτό θα δώσει πλεονέκτημα ενόψει των επόμενων σεζόν. Αλλωστε, αυτό φαίνεται ήδη από φέτος με τον Νόρις. Εχει εκμεταλλευτεί τη γνώση του αυτοκινήτου και είναι καλύτερος από οδηγούς που άλλαξαν φέτος ομάδες (π.χ. Πέρες, Κάρλος Σάινθ – Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ – Aston Martin) ακόμη και τον «συμπαίκτη» του.