Μια στρατηγική επιλογή επιτάχυνσης της ηλεκτροκίνησης

Μια στρατηγική επιλογή επιτάχυνσης της ηλεκτροκίνησης

Μετά την απόφαση να μην επενδύσει στο Euro 7, η Nissan ανακοίνωσε ότι δεν θα παρουσιάσει κανένα νέο επιβατικό αυτοκίνητο αμιγώς με μοναδική πηγή ισχύος τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, από το 2023. Λαμβάνοντας τολμηρά μέτρα για να εξασφαλίσει ότι θα προσφέρει μια νέα εποχή κινητικότητας, η Nissan αναμένει ότι το 75% του μείγματος των πωλήσεών της στην Γηραιά Ήπειρο θα έχει εξηλεκτριστεί έως το 2026, ενώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας το ποσοστό αυτό θα έχει φτάσει το 100%.

Αυτή η ανακοίνωση εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδίου Ambition 2030, του μακροπρόθεσμου οράματος της εταιρείας για την ενδυνάμωση της κινητικότητας και όχι μόνο.

Αξιοποιώντας την αδιαμφισβήτητη, συσσωρευμένη τεχνογνωσία της στην ηλεκτροκίνηση, η Nissan πατάει λοιπόν γκάζι προς ένα ηλεκτρικό μέλλον, με μια ολοκληρωμένη και ποικιλόμορφη γκάμα μοντέλων που έρχονται στα τέλη του καλοκαιριού.

"Η Nissan οδεύει προς ένα «εξηλεκτρισμένο» μέλλον, με την Ευρώπη να πρωτοστατεί. Έχουμε δημιουργήσει μια σαφή κατεύθυνση μέσω του Ambition 2030 και με τη νέα μας «εξηλεκτρισμένη» γκάμα ανοίγουμε πραγματικά το δρόμο για ένα βιώσιμο μέλλον", δήλωσε ο Guillaume Cartier, Πρόεδρος της Nissan AMIEO.

Η Nissan όμως δεν εργάζεται μόνο πάνω στα αυτοκίνητα ως προϊόντα, αλλά επεξεργάζεται και ένα ολοκληρωμένο ενεργειακό οικοσύστημα ηλεκτρικών οχημάτων, με στόχο τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης της ενέργειας των μπαταριών. Έτσι, το κορυφαίο οικοσύστημα της Nissan, το EV36Zero, που εδρεύει στο εργοστάσιο του Sunderland στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνδυάζει την παραγωγή οχημάτων και μπαταριών, που τροφοδοτούνται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, θέτοντας το πλαίσιο για το μέλλον της παραγωγής οχημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Συνδυάζοντας το EV36Zero με τη νέα γκάμα «εξηλεκτρισμένων» (δηλαδή και των πλήρως ηλεκτρικών αλλά και των υβριδικών) μοντέλων της στην Ευρώπη, η Nissan επιδιώκει να γυρίσει σελίδα, χαράσσοντας πορεία προς την ηλεκτροκίνηση και την ανθρακική ουδετερότητα.

Σημειώστε ωστόσο ότι αυτή η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν σημαίνει αυτομάτως κατάργηση των μηχανών εσωτερικής καύσης από τα αυτοκίνητα της Nissan. Γιατί στην περίπτωση αυτή, η ιαπωνική εταιρεία έχει μία σειρά επιλογές εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης που θα δώσουν μία δεύτερη ευκαιρία για αρκετά χρόνια ακόμα στους βενζινοκινητήρες - με πρώτο και καλύτερο το υβριδικό σύστημα σειριακής λειτουργίας «e-POWER» που έρχεται σε λίγο και στη χώρα μας, ενσωματωμένο στο NISSAN στο Qashqai και στο X-Trail, αλλά και το παράλληλο/σειριακό σύστημα που δούμε στο Nissan Juke. Σημειώστε ότι στα τέλη του καλοκαιριού, θα έχουμε και το λανσάρισμα του εντελώς νέου SUV Nissan Ariya.

Σημειώστε, επίσης, ότι πέραν των επιβατικών ηλεκτρικών μοντέλων που μας φέρνει το 2022, αναμένεται φέτος και το καινούργιο ελαφρύ επαγγελματικό Nissan Townstar. Το νέο μοντέλο επιχειρεί να συνδυάσει αποτελεσματικότητα και πρακτικότητα: Διαθέτοντας ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που παρέχει αυτονομία 300 χιλιομέτρων (στον συνδυασμένο κύκλο WLTP), καθώς και μια σουίτα περισσότερων από είκοσι συστημάτων υψηλής τεχνολογίας, το ολοκαίνουργιο Townstar είναι ιδανικό για ταχυμεταφορές αγαθών στην πόλη, συμβάλλοντας στην επιτυχή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση των επαγγελματικών μετακινήσεων.

Βίντεο που απεικονίζει τη λειτουργία του e-POWER είναι διαθέσιμο εδώ:

https://youtu.be/Ahm_-O49P5U