Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετέχει σε συζήτηση με τον Αδριανό Γολέμη, ιατρό διαστημικών αποστολών, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Greece in Orbit – Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
