field_kentriki_fotografia
Real Magic: Νέα παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας για την Coca-Cola

Η Coca-Cola παρουσιάζει σήμερα τη νέα παγκόσμια φιλοσοφία και πλατφόρμα επικοινωνίας, με τίτλο «Real Magic», μέσα από την οποία μας καλεί να γιορτάσουμε την αληθινή μαγεία της ανθρώπινης φύσης.

Η πλατφόρμα δίνει μια νέα πνοή στο εμπορικό σήμα της Coca-Cola και υπόσχεται να ενώνει τους ανθρώπους κάθε μέρα – διαμορφώνοντας μια νέα σχέση με τον κόσμο του σήμερα. Εμπνευσμένη από τα γεγονότα των τελευταίων 18 μηνών, μάς καλεί να ανακαλύπτουμε τη μαγεία που κρύβεται σε κάθε αναπάντεχη στιγμή που ανανεώνει την καθημερινότητά μας, ενώ, παράλληλα, αναγνωρίζει τις αντιφάσεις του σήμερα, καθώς οι νέες γενιές βρίσκουν αρμονία και έρχονται σε επαφή μέσω ενός ψηφιακού κόσμου χωρισμένου σε ομάδες και «αντιπάλους».

«Η Coca-Cola είναι ένα brand που γεμάτο αντιφάσεις: ταπεινή αλλά εμβληματική, αυθεντική αλλά και μυστήρια, πραγματική και μαγική» υπογράμμισε ο Manolo Arroyo, Chief Marketing Officer της The Coca-Cola Company. «Η φιλοσοφία της πλατφόρμας «Real Magic» έχει τις ρίζες της στην πεποίθηση πως οι αντιφάσεις μπορεί να κάνουν τον κόσμο πιο ενδιαφέροντα, γεμάτο εξαιρετικούς ανθρώπους, απρόσμενες ευκαιρίες και υπέροχες στιγμές. Παράλληλα, αποτυπώνει την ουσία της Coca-Cola: μια αυθεντική, μοναδική γεύση που δεν περιγράφεται. Με άλλα λόγια, μια αίσθηση αληθινής μαγείας».

Η πλατφόρμα «Real Magic» σηματοδοτεί την πρώτη, νέα παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας της Coca-Cola από το 2016, και λανσάρεται σε συνδυασμό με μια ανανεωμένη εικόνα για το brand, καθώς και με μια νέα προοπτική του λογοτύπου της Coca-Cola, το οποίο θα προβάλλεται σε όλες τις καμπάνιες. Εμπνευσμένο από τον τρόπο που φιλοξενείται στις συσκευασίες, το νέο λογότυπο «Αγκαλιά» ανασηκώνει το καμπύλο/κυρτό εμπορικό σήμα της Coca-Cola στις ετικέτες όλων των συσκευασιών, αναδεικνύοντας μια εικονική υπογραφή που «αγκαλιάζει» τις στιγμές μαγείας και θα ξεδιπλώνεται σε όλες τις επικοινωνίες.

Η εταιρεία συνεργάστηκε με καλλιτέχνες, φωτογράφους και εικονογράφους για να δώσει ζωή στην ιδέα της νέας πλατφόρμας «Real Magic», μέσα από την ένταξη του λογότυπου «Αγκαλιά». Μέσα από τη δική τους ματιά, η δημιουργική αυτή ομάδα δίνει ζωή στις στιγμές καθημερινής μαγείας, με τρόπο συμπεριληπτικό και συλλογικό, διατηρώντας και το στοιχείο της προσωπικής έκφρασης. Οι συνεργάτες-σχεδιαστές περιλαμβάνουν τους Wieden+Kennedy London, KnownUnknown και Kenyon Weston.

«Η πλατφόρμα «Real Magic» δεν αφορά απλά σε ένα tagline ή σε μια προσωρινή καμπάνια: Πρόκειται για μια μακροπρόθεσμη φιλοσοφία και πεποίθηση που θα οδηγεί και θα κατευθύνει το Marketing και την Επικοινωνία για όλες τις καμπάνιες του brand.» ανέφερε ο Arroyo.

Η νέα πλατφόρμα παρουσιάστηκε μαζί με τη νέα καμπάνια, με τίτλο «Μια Coca-Cola πάντα μας ενώνει», συνδυάζοντας τον πραγματικό με τον ψηφιακό κόσμο. Ο τίτλος της νέας καμπάνιας λειτουργεί ως μια μεταφορά που σκοπό έχει να υπογραμμίσει πως ό,τι μας ενώνει είναι σπουδαιότερο από ό,τι μας χωρίζει και γιορτάζει την κοινή μας ανθρώπινη φύση. Η ταινία, η οποία κυκλοφόρησε διαδικτυακά στις 27 Σεπτεμβρίου, θέτει το ερώτημα τι θα γινόταν αν η Coca-Cola, ως ένα σύμβολο συλλογικότητας, μπορούσε να γεφυρώσει κόσμους που προορίζονται να είναι χωριστά, για να δημιουργήσει αληθινή μαγεία, με πρωταγωνιστές τρεις γνωστούς gamers – τους DJ Alan Walker, Team Liquid’s Aerial Powers και Average Jonas.

Για τη δημιουργία της καμπάνιας «Μια Coca-Cola πάντα μας ενώνει», η εταιρεία συνεργάστηκε με τη διαφημιστική εταιρία BETC London, καθώς και με τον κορυφαίο κινηματογραφικό σκηνοθέτη, Daniel Wolfe, και τον εξειδικευμένο συνεργάτη παραγωγής gaming και CGI, Mathematic.

Η καμπάνια, θα περιλαμβάνει ψηφιακή επικοινωνία, ενέργειες στα social media και outdoor παρουσία.

«Μέσα από την πλατφόρμα «Real Magic», προσκαλούμε το κοινό να διαδράσει με διαφορετικούς τρόπους μέσα από μοναδικές και προσωποποιημένες εμπειρίες», υπογράμμισε ο Arroyo. Η καμπάνια «Μια Coca-Cola πάντα μας ενώνει» σχεδιάστηκε μαζί και χάρις σε μία κοινότητα που ζητάει κάτι διαφορετικό από αυτό που ενδεχομένως αναμένει από την Coca-Cola. Στο πλαίσιο του σχεδιασμού αυτής της πλατφόρμας, συνεργαστήκαμε με τους καλύτερους δημιουργούς, gamers, το Twitch και άλλους, έτσι ώστε να ανακαλύψουμε τη δική μας θέση σε μία πραγματικότητα, πολύ διαφορετική από αυτή που μέχρι σήμερα, γνωρίζαμε. Γεγονός εξαιρετικά συναρπαστικό».

Σχετικά με την The Coca-Cola Company

Η The Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage» εταιρία, με προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές. Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε αναζωογόνηση στον κόσμο και να κάνουμε τη διαφορά. Το χαρτοφυλάκιό μας περιλαμβάνει μάρκες, όπως η Coca-Cola, η Sprite, η Fanta και άλλα ανθρακούχα ροφήματα. Στα προϊόντα που συμβάλλουν στην ενυδάτωση, τις αθλητικές επιδόσεις, καθώς και τα ροφήματα καφέ και τσαγιού, περιλαμβάνονται το Dasani, το smartwater, το vitaminwater, το Topo Chico, το Powerade, το Costa, το Georgia, το Gold Peak, το Honest και το Ayataka. Τα προϊόντα μας που περιλαμβάνουν θρεπτικά στοιχεία, χυμούς, γαλακτοκομικά και φυτικά συστατικά είναι τα Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife και το AdeΖ. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιό μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και διαθέτοντας νέα καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε να έχουμε θετικό αντίκτυπο στις ζωές των ανθρώπων, στις κοινότητες που δραστηριοποιούμαστε και τον πλανήτη, μέσα από την αναπλήρωση του νερού που χρησιμοποιούμε για τα προϊόντα μας, την ανακύκλωση των συσκευασιών μας, τη βιώσιμη συλλογή πρώτων υλών και τη μείωση των εκπομπών άνθρακα σε όλη την αλυσίδα αξίας μας. Μαζί με τους συνεργάτες εμφιαλωτές μας, απασχολούμε περισσότερους από 700,000 ανθρώπους, συμβάλλοντας στη δημιουργία οικονομικών ευκαιριών για τις τοπικές κοινότητες παγκοσμίως.