Το ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό εγκαινιάζει ένα νέο, συναρπαστικό κεφάλαιο στην επικοινωνία του με κεντρικό μήνυμα «Κάνε το Παιχνίδι σου Έξω».
Σε έναν κόσμο, όπου το «μέσα» φαίνεται να κυριαρχεί, το ΖΑΓΟΡΙ έρχεται να μας θυμίσει την αξία της κίνησης, της φύσης, της σύνδεσης με τον έξω κόσμο και την ίδια τη ζωή. Το νέο tagline δεν είναι απλά ένα μήνυμα, είναι μια προτροπή, μια φιλοσοφία, μια δήλωση ζωής.
Πρωταγωνιστής της νέας επικοινωνίας είναι ο Μίλτος Τεντόγλου. Ένας κορυφαίος αθλητής που ξεχωρίζει για τη δυναμική του προσωπικότητα, την απαράμιλλη αφοσίωση του και τον σεβασμό στον αθλητισμό, αξίες κοινές με τη φιλοσοφία που υπηρετεί το ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό. Ένα πρόσωπο, που σε πρόσφατη έρευνα της GPO για λογαριασμό του athletico.gr, ψηφίστηκε ως ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής. Ένα πρόσωπο που συμβολίζει το παιχνίδι, την κίνηση και την ενέργεια με τον πιο αυθεντικό τρόπο. Μια συνεργασία, η οποία ενδυναμώνεται και περνά πλέον σε ένα επόμενο, πιο δημιουργικό στάδιο.
Αυτό το καλοκαίρι, ο Μίλτος πρωταγωνιστεί στις συλλεκτικές συσκευασίες ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό, οι οποίες κυκλοφορούν από τον Μάιο και θα φέρουν έμπνευση και δροσιά σε κάθε στιγμή.
Ένας διαγωνισμός που σε καλεί να βγεις…έξω!
Το ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό μέσω της νέας του επικοινωνιακής καμπάνιας, με κεντρικό μήνυμα «Κάνε το Παιχνίδι σου Έξω», εμπνέει τους ανθρώπους να συνδεθούν ξανά με τη φύση, με τον εαυτό τους και τους γύρω τους. Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει σε έναν διαδραστικό διαγωνισμό μέσω ενός QR code, που θα βρίσκεται στις συλλεκτικές συσκευασίες και θα οδηγεί στο site της μάρκας.
Τα έπαθλα δεν είναι απλώς δώρα, αποτελούν μια συνέχεια του μηνύματος της καμπάνιας: προσκαλούν σε δράση και περιπέτεια. Ηλεκτρικά ποδήλατα, ηλεκτρικά πατίνια, δωροεπιταγές Cosmos κάθε μήνα και – μεγάλο έπαθλο – ένα ταξίδι στο Τόκιο για δύο άτομα τον Σεπτέμβριο, για να ζήσουν από κοντά την εμπειρία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Στίβου, με πρωταγωνιστή τον Μίλτο.
Ο Δημήτρης Στεφανάκης, Senior Brand Manager του ΖΑΓΟΡΙ, δήλωσε: «Με αυτήν την καμπάνια, θέλουμε να ξυπνήσουμε αναμνήσεις από ξέγνοιαστα απογεύματα, όταν το παιχνίδι έξω ήταν τρόπος ζωής, όχι επιλογή. Θέλουμε να θυμίσουμε σε όλους τη δύναμη της κίνησης και την ομορφιά του να ζεις ελεύθερος, έξω, συνδεδεμένος με τη φύση.
Το ΖΑΓΟΡΙ δεν είναι απλώς ένα φυσικό μεταλλικό νερό· είναι η ενέργεια που σε συνοδεύει σε κάθε βήμα της περιπέτειας σου, η δύναμη που σε ωθεί να ξεπεράσεις τα όριά σου. Μέσα από μία ιδιαίτερη μουσική επιμέλεια τόσο στην εκφώνηση όσο και στο τραγούδι «Δίψα» του Ν. Πορτοκάλογλου, που αγγίζει ψυχές και μας ταξιδεύει πίσω στα χρόνια, που η αλάνα ήταν το απόλυτο πεδίο δράσης, ο Μίλτος Τεντόγλου, ένας αυθεντικός gamer με πάθος για την κίνηση, μας χαρίζει τη σπίθα του και μας καλεί να «βγούμε έξω» και να παίξουμε πραγματικά. Γιατί έξω, κάθε στιγμή αποκτά νόημα. Και κάθε παιχνίδι γίνεται μια νέα ευκαιρία να ανακαλύψουμε τον καλύτερο εαυτό μας».
Αυτό το καλοκαίρι, «κάνε το παιχνίδι σου έξω» με το ΖΑΓΟΡΙ.