H AUSTRIACARD HOLDINGS παρουσιάζει τη Digital Taskforce for Enterprise Content Understanding (ECU)
Shutterstock
Shutterstock

H AUSTRIACARD HOLDINGS παρουσιάζει τη Digital Taskforce for Enterprise Content Understanding (ECU)

Η AUSTRIACARD HOLDINGS ανακοινώνει τη Digital Taskforce for Enterprise Content Understanding (ECU), μιας καινοτόμου πλατφόρμας που συμβάλλει καθοριστικά στην οργάνωση και στην επεξεργασία του τεράστιου όγκου πληροφοριών που διακινούνται καθημερινά στις επιχειρήσεις.

Σε ένα περιβάλλον όπου οι οργανισμοί καλούνται να διαχειριστούν μεγάλες ποσότητες μη δομημένου περιεχομένου —από emails και έγγραφα μέχρι εικόνες, βίντεο και ηχητικά αρχεία— οι παραδοσιακές λύσεις αποθήκευσης και διαχείρισης δεν επαρκούν: δεν ενσωματώνουν την απαραίτητη «νοημοσύνη» ώστε να αναλύουν το περιεχόμενο και να εντοπίζουν τις κρίσιμες πληροφορίες που προσφέρουν αξία στην επιχείρηση.

Η λύση Digital Taskforce ECU της AUSTRIACARD έρχεται να καλύψει αυτό το κενό. 

Λειτουργεί συμπληρωματικά στα υπάρχοντα συστήματα διαχείρισης εγγράφων, αυτοματοποιώντας τη διαχείριση περιεχομένου μέσω τεχνητής νοημοσύνης. Με τρεις εξειδικευμένους AI agents —για κείμενο, φωνή και οπτικό περιεχόμενο— η πλατφόρμα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κατανοούν, να ταξινομούν και να αξιοποιούν τις πληροφορίες με φυσική αλληλεπίδραση, χωρίς ανάγκη για προγραμματισμό ή ανάπτυξη νέου κώδικα.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι οι AI agents της Digital Taskforce ECU έχουν πρόσβαση σε ιστορικά δεδομένα και πολιτικές, διασφαλίζοντας ότι η επεξεργασία του περιεχομένου γίνεται με συνέπεια προς τις εσωτερικές διαδικασίες και τους κανόνες του οργανισμού.

Με την εφαρμογή της Digital Taskforce for Enterprise Content Understanding, μειώνεται δραστικά ο χρόνος επεξεργασίας εγγράφων, αυτοματοποιούνται πολύπλοκες ροές εργασίας και αυξάνεται η συνολική παραγωγικότητα και αποδοτικότητα των οργανισμών. Ταυτόχρονα, η λύση της AUSTRIACARD ενσωματώνεται απρόσκοπτα στην υπάρχουσα τεχνολογική υποδομή της επιχείρησης (όπως email servers, βάσεις δεδομένων και συστήματα αρχειοθέτησης), χωρίς να απαιτείται ριζική αναδιάρθρωση των συστημάτων.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι μία επιχείρηση έχει να διαχειριστεί έναν τεράστιο όγκο εισερχομένων email και κλήσεων πελατών. Με τη λύση Digital Taskforce ECU, οι AI Agents κειμένου και φωνής: 

·         συνδέονται στο εταιρικό email αλλά και στο αρχείο καταγραφής συνομιλίων 

·         καταχωρούν στο σύστημα CRM το κάθε αίτημα 

·         αξιολογούν την κάθε συνομιλία ακόμα και σε συναισθηματικό επίπεδο (sentiment analysis) 

·         καταχωρούν το κάθε αίτημα σε μία βάση δεδομένων, που δημιουργείται από την Digital Taskforce ECU 

·         μπορούν να απαντήσουν ανοιχτές ερωτήσεις για κάθε αίτημα, ακόμα και να συνδυάσουν υποθέσεις που εξελίσσονται μέσα από διαφορετικά κανάλια όπως φωνή και email.

Ο κ. Σπύρος Σακελλαρίου, Group AI and Data Analytics Director της AUSTRIACARD HOLDINGS, σχολίασε:

“Η Digital Taskforce for ECU αυτοματοποιεί επιχειρηματικές διαδικασίες που περιλαμβάνουν μη δομημένα δεδομένα, όπως έγγραφα κειμένου, εικόνες, φωνή και βίντεο. Προηγουμένως, αυτού του είδους τα δεδομένα απαιτούσαν ανθρώπινη παρέμβαση και αξιολόγηση για τη μετατροπή τους σε δεδομένα κατάλληλα ώστε να χρησιμοποιηθούν από τα πληροφοριακά συστήματα κάθε οργανισμού. Σήμερα, σχεδόν κάθε οργανισμός, είτε στον ιδιωτικό είτε στον δημόσιο τομέα, μπορεί να επωφεληθεί από την Digital Taskforce ECU, καθώς θα απελευθερώσει τους υπαλλήλους του από τυποποιημένες εργασίες, αξιοποιώντας τη δημιουργικότητα και την ευφυΐα τους με στόχο την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα του οργανισμού.”