Foodlink: Γιατί χάλασε το deal με τον όμιλο Δελατόλα

Foodlink: Γιατί χάλασε το deal με τον όμιλο Δελατόλα

Στη στρατηγική ανάπτυξης μέσω επωφελών συνεργασιών, εξαγορών και συγχωνεύσεων θα εστιαστεί η εισηγμένη Foodlink, η οποία σήμερα ανακοίνωσε την διακοπή των διερευνητικών επαφών με τις εταιρείες «ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ 3PL ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Α.Ε.», «ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και  «EASY TRAΝSPORT I.K.E.», συμφερόντων της Οικογένειας Δελατόλα.

Η εταιρεία, όπως ανακοίνωσε, σχετικά προς το Χρηματιστήριο Αθηνών και το επενδυτικό κοινό, θα προσπαθήσει να εκμεταλλευθεί την ηγετική θέση που κατέχει στον τομέα των Logistics, με στόχο να εξελιχθεί στον μεγαλύτερο όμιλο ελληνικών συμφερόντων.

Το ενδιαφέρον της Foodlink για τις εταιρείες του ομίλου Δελατόλα, το οποίο εκδηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2022 προέβλεπε μια αμοιβαία μετοχική σχέση των δύο μερών. Συγκεκριμένα περιελάμβανε την εξαγορά πλειοψηφικού ποσοστού και παράλληλα, την απόκτηση υψηλού μονοψήφιου ποσοστού της Foodlink από τα μέλη της οικογένειας Δελατόλα και την παραμονή των μελών της στο νέο σχήμα που θα δημιουργείτο. 

Η αλήθεια είναι ότι η εισηγμένη έβλεπε μια ευκαιρία περαιτέρω επέκτασης με την εξαγορά των εταιρειών του ομίλου Δελατόλα και μάλιστα σε μια χρονική περίοδο κατά την οποία ήταν πρόδηλη η ανάγκη ισχυροποίησης του τομέα των logistics, ο οποίος αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις τόσο κατά τη διάρκεια της πανδημίας όσο και μετά από αυτήν.

Μάλιστα, την ίδια χρονική περίοδο η Foodlink είχε ολοκληρώσει την εξαγορά του 55% της εταιρείας «Γενικές Μεταφορές», η οποία  προσφέρει ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών μεταφορών και Logistics με ιδιαίτερα ισχυρή παρουσία στα Logistics ένδυσης και υπόδησης.

Η Foodlink, προφανώς, αποσύρθηκε από τις διαπραγματεύσεις με την οικογένεια Δελατόλα, αφ΄ενός λόγω της μεγάλης χρονικής καθυστέρησης για επίτευξη τελικής συμφωνίας αλλά και στοχεύοντας σε ευκαιρίες συνεργασίας συμφερότερες αλλά και να εγγυώνται, κυρίως την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας και τον εκσυγχρονισμό της σε ό,τι αφορά τις διαδικασίες που ακολουθεί. 

Σημειώνεται ότι η στρατηγική του Oμίλου της FDL εξακολουθεί να βασίζεται:

α) στις νέες τεχνολογίες και κυρίως στο “Logistics Intelligence”, με τη χρήση και εμπορία των ρομποτικών συστημάτων της εταιρείας GEEK+, όπου έχει την αποκλειστική αντιπροσωπεία σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και με τη χρήση σύγχρονων μέσων picking με την εφαρμογή της τεχνολογίας του Vision Picking,

β) στην ανάπτυξη της υπηρεσίας ταχυμεταφορών,

γ) στην ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριότητας και

δ) στην ανάπτυξή του, μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας, προκειμένου να αναπτύξει το εύρος και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει, αλλά και να αποκομίσει οικονομικά οφέλη μέσω των συνεργειών που θα προκύψουν.