Διάκριση με 1 Platinum & 2 Gold για την ΙΚΕΑ στα PR Awards 2025
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Διάκριση με 1 Platinum & 2 Gold για την ΙΚΕΑ στα PR Awards 2025

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του ομίλου Fourlis, απέσπασε σημαντικές διακρίσεις στα PR Awards 2025, για την καμπάνια του ποιοτικού ύπνου με κύριο μήνυμα «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο! Η καμπάνια κατέκτησε συνολικά τρία βραβεία. Η ΙΚΕΑ μέσα από τη νέα της καμπάνια κάνει τον ύπνο πρωταγωνιστή, αναδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευσή της να τοποθετεί τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων στο επίκεντρο της επικοινωνίας της.

Αναλυτικά, η ΙΚΕΑ διακρίθηκε στις παρακάτω κατηγορίες:

  • Platinum βραβείο Best PR Campaign per Sector στην κατηγορία “Retail, Supermarkets & E-commerce” αποσπώντας και τη μέγιστη διάκριση για την καμπάνια «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!, μεταξύ όλων των συμμετεχόντων που επίσης διακρίθηκαν στην ίδια κατηγορία. Η αναγνώριση αυτή επιβεβαιώνει την επιτυχημένη στρατηγική επικοινωνίας της IKEA, στον δυναμικό κλάδο του λιανεμπορίου, όπου ξεχώρισε για την αποτελεσματική αξιοποίηση σύγχρονων μέσων επικοινωνίας, τόσο στο φυσικό όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον.

  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Launch” των PR Awards 2025, για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής κατά το λανσάρισμα του νέου concept, ανάμεσα σε 22 υποψηφιότητες. Η διάκριση αυτή αναγνωρίζει την επιτυχία μιας καμπάνιας που κατάφερε να επαναπροσδιορίσει τη σχέση του κοινού με τον ύπνο, φωτίζοντας τις επιπτώσεις της έλλειψής του στην καθημερινή ζωή και τους παράγοντες που τον επηρεάζουν, με ένα διαφορετικό και «αντιφατικό» μήνυμα, «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!

  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Retail, Supermarkets & E-commerce”, για την επικοινωνιακή προσέγγιση που ανέδειξε η ΙΚΕΑ και παρουσίασε το υπνοδωμάτιο όχι απλώς ως ένα δωμάτιο του σπιτιού, αλλά ως καθοριστικό παράγοντα ευεξίας, με κάθε προϊόν να υποστηρίζει έναν από τους βασικούς παράγοντες του ποιοτικού ύπνου: φως, θερμοκρασία, ποιότητα αέρα, ήχο, άνεση και οργάνωση.

Η στρατηγική επικοινωνίας που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Gravity the Newtons, συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία της καμπάνιας. Με δημιουργική προσέγγιση, στοχευμένες ενέργειες και βαθιά κατανόηση του brand και του κοινού του, η ομάδα της Gravity the Newtons συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάδειξη του μηνύματος της ΙΚΕΑ και στην κατάκτηση των σημαντικών αυτών διακρίσεων.

Τα PR Awards αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς στην Ελλάδα για την επιβράβευση της δημιουργικότητας, της καινοτομίας και της αποτελεσματικότητας στον τομέα της επικοινωνίας. Οι φετινές διακρίσεις της ΙΚΕΑ έρχονται να ενισχύσουν την παρουσία της IKEA στην καθημερινή ζωή των καταναλωτών.

#ikea

#zoumemazi #dimiourgoumemazi