Βρίσκοντας μαζί και ψηφιακά, τη λύση για τις οφειλές!
Φωτογραφία αρχείου
Φωτογραφία αρχείου
do Value

Βρίσκοντας μαζί και ψηφιακά, τη λύση για τις οφειλές!

Στη ζωή, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να χρειαστεί να ρυθμίσει μία οφειλή. Και συνήθως η ρύθμιση αυτή, απαιτεί γραφειοκρατία και διαδικασίες που είναι κοπιώδεις, χρονοβόρες και ενδεχομένως εκνευριστικές. Τώρα η doValue δίνει λύσεις και εναλλακτικούς τρόπους για όλα αυτά εγκαινιάζοντας ένα νέο, σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, μέσα από το οποίο κάθε διαδικασία ρύθμισης οφειλής, όπως και η εξόφλησή της, μπορεί να γίνει από την οθόνη του υπολογιστή!

Το www.dovaluegreece.gr εγκαινιάζει ένα φιλικό ψηφιακό χώρο με άμεση και ασφαλή πρόσβαση, μέσα από το οποίο μπορεί να διευθετηθεί κάθε ρύθμιση χωρίς να απαιτείται χρόνος και ειδικές διαδικασίες για την υποβολή των σχετικών αιτημάτων ή τη διαχείρισή τους. Και αυτό γίνεται μέσα από τα καινοτόμα εργαλεία που έχουν αναπτυχθεί, παρέχοντας πληροφορίες για το σύνολο των ψηφιακών υπηρεσιών αλλά και τη δυνατότητα υποβολής ηλεκτρονικών αιτημάτων μέσα στον ιστότοπο, χωρίς αναμονή και χρονοβόρες διαδικασίες.

Και με τον τρόπο αυτό, η do Value παρέχει στους συναλλασσόμενους με αυτήν οφειλέτες μία σειρά από ηλεκτρονικές υπηρεσίες προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε απαντήσεις για θέματα που τους απασχολούν σχετικά με την οφειλή τους και τις δυνατότητες ρύθμισής. Και κυρίως, να υποβάλουν γρήγορα και άμεσα ηλεκτρονικά αιτήματα ρύθμισης της οφειλής τους.

Έτσι, οι συναλλασσόμενοι αποκτούν τη δυνατότητα ψηφιακής πρόσβασης σε μια σειρά από σημαντικές υπηρεσίες, όπως:

Ας δούμε, όμως, πως λειτουργεί για κάθε περίπτωση το πρωτοποριακό αυτό σύστημα, σε κάθε μία από τις διαδικασίες που περιλαμβάνει:

Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτήματος Ρύθμισης, μέσω της e-Ρύθμιση Οφειλής

Με την υπηρεσία e-Ρύθμιση Οφειλής η doValue διευκολύνει τους οφειλέτες να υποβάλουν, από όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς αναμονή, γρήγορα και χωρίς γραφειοκρατία το αίτημα για τη ρύθμιση της οφειλής τους. Με την βοήθεια του ειδικού ψηφιακού εργαλείου καταχώρησης αιτημάτων, ο οφειλέτης καθοδηγείται στην συμπλήρωση των απαραίτητων πεδίων. Δηλαδή, για:

  • Τη δόση
  • Τα απαιτούμενα έγγραφα, και
  • Τα προσωπικά στοιχεία και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

Μέσα από το σύστημα, το αίτημα λαμβάνει έναν μοναδικό αριθμό καταχώρησης ο οποίος λειτουργεί ως αριθμός αναφοράς για μελλοντικές επικοινωνίες του, μέσω του ψηφιακού εργαλείου είτε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου για το στάδιο της εξέλιξης της επεξεργασίας του αιτήματός του.

Ηλεκτρονική Πληρωμή, ή e-Payment

Χάρη στην υπηρεσία e-Payment, η πληρωμή της οφειλής πραγματοποιείται ηλεκτρονικά, απλά, γρήγορα και με ασφάλεια και χωρίς προμήθεια. Για να πληρωθεί ηλεκτρονικά η οφειλή με e-Payment, είναι απαραίτητο ο οφειλέτης να διαθέτει χρεωστική κάρτα (debit), καθώς η πληρωμή δεν μπορεί να γίνει με πιστωτική κάρτα.

Επίσης πρέπει να διαθέτει email, καθώς σε αυτό θα αποσταλούν τα απαραίτητα στοιχεία για την πληρωμή. Το email αυτό θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη συναλλαγή. Η διαδικασία προβλέπει συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αποστολή του e-mail για να πραγματοποίηση της πληρωμής. Το χρονικό διάστημα αυτό αναγράφεται στο e-mail που αποστέλλεται από το σύστημα της doValue.

Σημειώνεται ότι εάν το ποσό της πληρωμής είναι πάνω από 2.000€ ανά συναλλαγή, η ηλεκτρονική πληρωμή χωρίζεται σε περισσότερες μερικές πληρωμές.

Ηλεκτρονική Υπογραφή Σύμβασης Ρύθμισης, ή e-Signature

Η σύμβαση ρύθμισης της οφειλής, ολοκληρώνεται γρήγορα και με ασφάλεια, από την υπηρεσία e-Signature, μέσα από την οποία υπογράφεται ηλεκτρονικά. Έτσι, μόλις εγκριθεί το αίτημα ρύθμισης της οφειλής, η doValue ενημερώνει και για τον τρόπο μπορεί ο οφειλέτης να υπογράψει. Δηλαδή, ανάλογα με την οφειλή, υπογράφει ηλεκτρονικά και μέσω διαδικασίας τηλεδιάσκεψης.

Η διαδικασία ολοκληρώνεται με γνώμονα την ασφάλεια σε κάθε της βήμα:

1. Πριν την ηλεκτρονική υπογραφή, υπάρχει η δυνατότητα να διαβάσει ο ενδιαφερόμενος αναλυτικά τους όρους στη σύμβαση της ρύθμισης.
2. Για να ολοκληρωθεί η υπογραφή, απαιτείται η χρήση κωδικό μιας χρήσης (OTP), ο οποίος αποστέλλεται στο κινητό που έχει δηλωθεί στην doValue Greece.
3. Αφού πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική υπογραφή, λαμβάνει ο ενδιαφερόμενος με email ηλεκτρονικό αντίγραφο της σύμβασης ρύθμισης με χρήση του email μέσω το οποίου δρομολογήθηκε η διαδικασία υπογραφής.

Κι έτσι, χάρη στην υπηρεσία e-Signature, η διαδικασία ολοκληρώνεται χωρίς καθυστερήσεις και γραφειοκρατία. Δηλαδή:

Ο οφειλέτης  δεν χρειάζεται να μετακινηθεί για να υπογράψει τη σύμβαση της ρύθμισής του, ενώ εξοικονομεί χρόνο επιλέγοντας την ημέρα και την ώρα που τον εξυπηρετεί.
Επίσης, δεν χρειάζεται να εκτυπώσει αντίγραφο της σύμβασης ρύθμισης, μια και το λαμβάνει ηλεκτρονικά στο email του.

«Γνώρισε τον πελάτη σου» (e-KYC)

Επιπλέον των διαδικασιών αυτών, το νέο σύστημα της doValue, προσφέρει τη δυνατότητα ψηφιακής επικαιροποίησης των στοιχείων τους e-KYC. Η επικαιροποίηση αφορά σε δικαιολογητικά για την επαλήθευση της ταυτότητάς, την επαλήθευση του εισοδήματός και των φορολογικών στοιχείων, την επαλήθευση της μόνιμη κατοικίας και του τηλεφώνου, όπως και αυτά που απαιτούνται για την επαλήθευση του επαγγέλματός.

Ανάλογα με το χαρτοφυλάκιο στο οποίο υπάγεται ο οφειλέτης, αυτό μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:

Ηλεκτρονικά μέσω τηλεδιάσκεψης για τους οφειλέτες του χαρτοφυλακίου Frontier Issuer Designated Activity Company
Ραντεβού με εκπρόσωπο στα σημεία εξυπηρέτηση της doValue Greece για τους οφειλέτες του χαρτοφυλακίου Frontier Issuer Designated Activity Company
Ραντεβού σε όποιο κατάστημα του δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Eurobank ΑΕ σας εξυπηρετεί. Από το παραπάνω εξαιρούνται οι οφειλέτες του χαρτοφυλακίου Frontier Issuer Designated Activity Company.

Σύμφωνα με το οικείο νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο, η doValue Greece, υπό την ιδιότητά της ως Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις, η οποία εποπτεύεται από την Τράπεζα της Ελλάδος, υποχρεούται να τηρεί στα συστήματά της πλήρη, ορθά και επικαιροποιημένα στοιχεία πιστοποίησης της ταυτότητας των οφειλετών, καθώς και έγγραφα - δικαιολογητικά που επαληθεύουν τα ως άνω στοιχεία ταυτοποίησης. Η επαλήθευση και η επικαιροποίηση των στοιχείων ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι κανονιστική υποχρέωση που απορρέει από την κείμενη νομοθεσία καθώς και τη μεταξύ των δύο μερών σχέση.