Μια νέα προσέγγιση στην αγορά προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος φέρνει η Protergia, συνδυάζοντας συγκεκριμένα κόστη και ευελιξία με το νέο συνδρομητικό τιμολόγιο που λανσάρει.
Tο καινούργιο τιμολόγιο με την ονομασία Protergia Picasso κινείται στη λογική συνδρομής σταθερής μηνιαίας χρέωσης, τόσο για τους οικιακούς πελάτες όσο και για μικρές επιχειρήσεις.
Με κύρια φιλοσοφία την παροχή της ενέργειας ως υπηρεσία με μηνιαία συνδρομή και σταθερή χρέωση, ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει το ακριβές ποσό που θα πληρώνει τον μήνα, σταθερά για ένα χρόνο, για την ενέργεια που θα καταναλώνει.
Ο λογαριασμός δεν θα έρχεται πλέον ως άθροισμα της ποσότητας ενέργειας που καταναλώθηκε ένα μήνα επί της τιμής της κιλοβατώρας αλλά με ένα σταθερό ποσό που ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένο ετήσιο επίπεδο κατανάλωσης για ολόκληρο το έτος, κι έτσι ο καταναλωτής μπορεί να έχει τον απόλυτο έλεγχο του προϋπολογισμού του.
Θα ακολουθεί η εκκαθάριση στο τέλος του έτους, όπου αν έχει καταναλώσει μέχρι 5% παραπάνω δεν θα επιβαρύνεται καθόλου ενώ αν το έχει ξεπεράσει θα ρυθμίζεται στο επόμενο 12μηνο με ταυτόχρονη αφαίρεση επιβάρυνσης αν μειώνει την κατανάλωσή του, έναντι της τιμής που πληρώνει.
Τόσο ο Διευθύνων Σύμβουλος του κλάδου ενέργειας της Metlen, Γιάννης Καλαφατάς, όσο και ο επικεφαλής της Protergia Κωνσταντίνος Βούζας, τόνισαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για το λανσάρισμα του Protergia Picasso ότι αναμένεται να λειτουργήσει ως «κλειδί» για την αύξηση του μεριδίου αγοράς της εταιρείας φτάνοντας τον στόχο του 30%.
Ταυτόχρονα, όπως τόνισαν, με το Protergia Picasso, η Protergia επαναπροσδιορίζει την έννοια του utility, με επίκεντρο τον σύγχρονο άνθρωπο και τις ανάγκες που γεννά το νέο ψηφιακό περιβάλλον.
Η Protergia πρόσθεσε πέρυσι 70.000 νέες παροχές στο πελατολόγιό της διαθέτοντας σήμερα μερίδιο που ξεπερνά το 21% βάζοντας πλώρη μέσω οργανικής ανάπτυξης για το επόμενο ορόσημο: το 30%.
Πώς λειτουργεί
Ο καταναλωτής βρίσκει το πακέτο που αντιστοιχεί στο προφίλ κατανάλωσής του (για τους οικιακούς πελάτες υπάρχουν 9 επιλογές και άλλες 9 για τους επαγγελματικούς πελάτες), καλύπτοντας κάθε προφίλ ετήσιας κατανάλωσης.
Κάθε μήνα επιλέγει και πληρώνει το ίδιο ποσό, που αντιστοιχεί στο πακέτο που έχει διαλέξει, χωρίς «εκπλήξεις» ή κρυφές χρεώσεις. Το πρόγραμμά καλύπτει όλες τις χρεώσεις ρεύματος (δεν περιλαμβάνονται τα κόστη τρίτων -Δήμοι & ΕΡΤ- τα οποία διαφέρουν ανά περιοχή). Η Protergia εκτιμά πως σύντομα τα συγκεκριμένα τέλη θα πάψουν να εισπράττονται μέσω των λογαριασμών ρεύματος, καθώς βρίσκεται εν εξελίξει η σχετική ευρωπαϊκή σύσταση για απλοποίηση της τιμολόγησης.
Έτσι, μετά την εκκαθάριση στο τέλος του προγράμματος, ο καταναλωτής βγαίνει πάντα κερδισμένος καθώς εφόσον κατανάλωσε λιγότερο, θα πιστώνεται τη διαφορά.
Εφόσον κατανάλωσε περισσότερο, αναλογικά θα χρεώνεται και θα έχει ευελιξία στον τρόπο πληρωμής με επιλογές διακανονισμού.Οι αλλαγές πακέτων από τα τρέχοντα τιμιλόγια στα Picasso, θα γίνονται χωρίς επιβάρυνση, όπως επίσης και από κατηγορίες των νέων σταθερών Protergia Picasso σε επιμέρους που μπορεί να επιλέξει για να αλλάξει στην συνέχεια ο καταναλωτής.
Οι αλλαγές πακέτων από τα τρέχοντα προγράμματα μπλε ή άλλων χρωμάτων εντός της Protergia στα Picasso, θα γίνονται χωρίς επιβάρυνση, όπως επίσης και από κατηγορίες των νέων σταθερών Protergia Picasso σε άλλη κατηγορία του ίδιου προγράμματος.