Από την Air Canada έως την κινεζική CDB Aviation, οι αεροπορικές εταιρείες και οι εταιρείες leasing σπεύδουν να μετατρέψουν παλιότερα επιβατικά αεροσκάφη σε εμπορικά, εναποθέτοντας τις ελπίδες τους στην έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς η αξία των μεταχειρισμένων αεροσκαφών βουλιάζει εν μέσω της πανδημίας.
Η τάση αυτή έχει δημιουργήσει μια τεράστια ευκαιρία για τις εταιρείες μετατροπής αεροσκαφών από επιβατικά σε εμπορικά, όπως οι Singapore Technologies (ST) Engineering Ltd, Israel Aerospace Industries (IAI) και η αμερικανική Aeronautical Engineers Inc.
Η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων αεροναυπηγικής Cirium εκτιμά ότι ο αριθμός των μετατροπών αυτών, που είναι μόνιμες, θα αυξηθεί κατά 36% σε 90 αεροσκάφη το 2021, και σε 109 αεροσκάφη το 2022.
Η εμπορική αξία ενός αεροσκάφους 15ετίας έχει υποχωρήσει από 20% έως 47% στη διάρκεια του τρέχον έτους, αναλόγως με το μοντέλο, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία Ishka, κάτι που καθιστά τις μετατροπές πιο ελκυστικές.
Οι μόνιμες μετατροπές αποτελούν οικονομικό στοίχημα ότι η ζήτηση για αεροπορικές μεταφορές εμπορευμάτων, που ήταν αδύναμη πριν την πανδημία, θα παραμείνει έντονη για αρκετά χρόνια, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η αεροπορική βιομηχανία εκτιμά ότι η επιβατική κίνηση δεν θα επιστρέψει στα επίπεδα του 2019 πριν το 2024.