Ο Κωτσόβολος... εξελληνίζει την Μπλακ Φράιντεϊ

Ο Κωτσόβολος... εξελληνίζει την Μπλακ Φράιντεϊ

Μπορείς να βάλεις γούφερ στο τρακτέρ; Δύναται το ντρόουν να αντικαταστήσει το τσοπανόσκυλο; Πως εξοπλίζεις εύκολα ένα νεόδμητο μαντρί με τηλεοράσεις 75 ιντσών, δίπορτα ψυγεία και στερεοφωνικά; Εν... κατακλείδι, είχες και στο χωριό σου «Μπλακ Φράιντεϊ»;

Με την ίσως πιο εμπνευσμένη διαφημιστικά καμπάνια των τελευταίων ετών, η εταιρεία Κωτσόβολος υποδέχεται τη Black Friday, μέσα από μια προσέγγιση με περίσσιο χιούμορ και καλοπροαίρετο σαρκασμό!

Άλλωστε τα ψώνια – ειδικά στον Κωτσόβολο – είναι γιορτή, στόχος της εταιρείας είναι η περιήγηση στα καταστήματα να είναι μια εμπειρία, διδακτική, σιασκεδαστική, πολλές φορές και ενημερωτική για όλες τις εξελίξεις που «τρέχουν» στο χώρο της υψηλής τεχνολογίας και των έξυπνων συσκευών.

Ο Κωτσόβολος είναι παραδοσιακά συνδεδεμένος με μεγάλες προσφορές για τους καταναλωτές και δεν θα μπορούσε να λείπει από τη γιορτή της (έστω και ξενόφερτης) Μαύρης Παρασκευής. Το κάνει, όμως, με τον «δικό» του τρόπο φέρνοντας στα… μέτρα κάθε Έλληνα το θεσμό της Black Friday.

Οι καιροί αλλάζουν, ο κόσμος επικοινωνεί περισσότερο από ποτέ στο παρελθόν, ο πλανήτης έχει γίνει ένα μεγάλο... χωριό! Εύλογα, μεταλλάσσονται και οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις που ακολουθούν πολλές ξενόφερτες συνήθειες.

Ο Κωτσόβολος παίρνει την Αμερικάνικη συνήθεια του Black Friday και την κάνει καθαρά Ελληνική, με έξυπνο επικοινωνιακά τόνο, δηλαδή, αποδομώντας την! Η νέα δημιουργική καμπάνια της Κωτσόβολος, από την The Newtons Laboratory, επικοινωνεί με οικείο και ιδιαίτερα αστείο τρόπο μία γιορτή αγορών, φέρνοντας λαϊκά και «αλά Ελληνικά» το πανηγύρι της Black Friday στα μέτρα του σύγχρονου, Έλληνα καταναλωτή.

Πρωταγωνιστής ένας παππούς που θυμάται την πρώτη φορά που στο χωριό του ακούστηκε το Μαύρη Παρασκευή και αφορούσε τον ''Μαύρο'' τον Παρασκευά και τις εκπτώσεις που έβαλε στο μπακάλικό του.

Με δημιουργικά ευφάνταστο τρόπο, χρησιμοποιεί τη φράση που λέμε όλοι μας όταν πρωτοακούμε τέτοιες ξενικές συνήθειες «Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;» και χτίζει μια χιουμοριστική και αιχμηρή καμπάνια. Ακολουθούν πολλές εκπλήξεις!

Ο Κωτσόβολος εξασφαλίζει μάλιστα τη δυνατότητα ευέλικτου τρόπου πληρωμής με βερεσέ και γρήγορα παρε-δώσε στα Ταμεία Express και στο «Πλάνο Δόσεων» επιτρέποντας στον καταναλωτή να μη στερηθεί καμία προσφορά κατά τη διάρκεια της Μπλακ Φράιντεϊ.

Ο Κωτσόβολος και το πάρτι των εκπτώσεων

Ο Κωτσόβολος εμπνέεται από τον τόπο του, τα Ανω Κωτσοβολιώτικα με τα μεγάλα πλατάνια, και όπως πάντα δίνει στον κόσμο την Μαύρη Παρασκευή, αυτό που επιθυμεί. Μοναδικές προσφορές με προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, όπως: Σεμεδάκια, Ιονιστή Καταχνιάς, Ντρόουν Σαλαγίσματος, Μπλουτούθ Σπίκερ Φλογέρας, Καθαριστή Προβάτων, Κουζινομηχανές Δολώματος, όλα σε τιμή γκλίτσας.

Ποια είναι η ιστορία του Παρασκευά Κώτσου, από τα Άνω Κωτσοβολιώτικα;

Γεννημένος στις 7 Νοέμβρη του 1930, ο Παρασκευάς ο Κώτσος, ιδιοκτήτης του παντοπωλείου στη δεύτερη πλατεία, δίπλα από τις πηγές και κάτω από το σπίτι της Μαριγώς του Γιώργη, φέρνει για πρώτη φορά στο χωριό τη Μαύρη Παρασκευή ή όπως την ονόμασε στη συνέχεια ο δάσκαλος του χωριού “Μπλακ Φράιντεϊ”. Ποιος όμως είναι ο Παρασκευάς και πώς οδηγήθηκε στη Μαύρη Παρασκευή; “Θα χάλαγε η φέτα” εξομολογείται ο ίδιος σε μια συνέντευξη που θα σου σηκωθεί η τρίχα.

Η κυρία Κώτσαινα αποκαλύπτει «Ναι είχαμε και στο χωριό μας Μαύρη Παρασκευή». Η κυρία Κώτσαινα εκμυστηρεύεται την ιστορία, αλλά και όλα τα ντεσού για το πώς έχουμε και στο χωριό μας Μπλάκ Φράιντεϊ. Μιλάει για τον κόσμο που περίμενε, για τις καμπάνες που χτυπούσαν γιορτινά, για μικρούς και μεγάλους που έτρεχαν να προλάβουν τις προσφορές του Παρασκευά, αλλά και για πιπεράτα λοβ στόρις που εκτυλίχθηκαν στην ουρά του Κώτσου.

Για απίστευτες προσφορές μείνετε συντονισμένοι στο www.kotsovolos.gr ή ακολουθήστε την επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/Kotsovolos. Σας περιμένουν μοναδικοί διαγωνισμοί και νέα για τη Μαύρη Παρασκευή, γιατί οι εκπλήξεις ήρθαν νωρίτερα!