8ος χρόνος, ημέρα 2437η
Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2022

Νέο Mercedes-Benz eVito Van. Μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας για περισσότερα χιλιόμετρα

Νέο Mercedes-Benz eVito Van. Μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας για περισσότερα χιλιόμετρα

Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης βρίσκεται κάτω από το μπροστινό τμήμα του οχήματος και κινεί τους μπροστινούς τροχούς με μέγιστη ισχύ 85 kW. Το MercedesBenz eVito Van διαθέτει έναν υδρόψυκτο φορτιστή οχήματος AC με μέγιστη ισχύ φόρτισης 11 kW και υποδομή για φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) ενώ μέσω της υποδοχής φόρτισης CCS (Combined Charging System) στην αριστερή πλευρά του μπροστινού προφυλακτήρα είναι εφικτή η ταχεία φόρτιση και με συνεχές ρεύμα (DC). Χάρη στην ισχύ φόρτισης που φτάνει τα 50 kW1 στο βασικό εξοπλισμό ή προαιρετικά στα 80 kW3, η μπαταρία του eVito μπορεί να φορτίζεται από το 10% έως το 80% σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος σε περίπου 50 ή 35 λεπτά, αντίστοιχα. Η μπαταρία εγκατεστημένης ισχύος 66 kWh προσφέρει αυτονομία έως 324 χιλιόμετρα (WLTP) 1,2.

  • Αυτονομία έως 324 χιλιόμετρα (WLTP)1,2 και λειτουργία ταχείας φόρτισης στον βασικό εξοπλισμό.
  • 70% μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.
  • Διαθέσιμο σε δύο μήκη και με χωρητικότητα φόρτωσης έως 6,6 m.
  • Αποδοτική και άνετη οδήγηση χάρη στην αυτόματη ανάκτηση ενέργειας DAUTO.

Το νέο eVito Van προσφέρει πέντε βαθμίδες ανάκτησης ενέργειας ώστε η μπαταρία του να φορτίζεται ακόμη και κατά τη διάρκεια της οδήγησης χάρη σε μια ευφυώς σχεδιασμένη στρατηγική λειτουργίας. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας με τους διακόπτες που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες. Η βαθμίδα ανάκτησης ενέργειας DAUTO προσφέρει έναν ιδιαίτερα αποδοτικό και άνετο τρόπο οδήγησης. Σύμφωνα με τη βασική αρχή «οδήγηση με προνοητικότητα και εξοικονόμηση ενέργειας», οι πληροφορίες από τα συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας συνδυάζονται και το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας προσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο στις εκάστοτε συνθήκες. Επιπλέον, τα τρία προγράμματα οδήγησης επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέγει ανάμεσα στην μέγιστη άνεση και την μέγιστη αυτονομία, εξατομικευμένα και με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ οδηγεί.

Χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας στο υποδάπεδο, ο εσωτερικός χώρος παραμένει πλήρως διαθέσιμος και προσφέρει χωρητικότητα φόρτωσης έως 6,6 m– μια σημαντική προϋπόθεση για πολλούς κλάδους, κυρίως αυτόν της μεταφοράς εμπορευμάτων. Το eVito Van χωρίς εκπομπές ρύπων είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικά μήκη: Με συνολικό μήκος 5.140 χλστ. στην έκδοση Long και 5.370 χλστ. στην Extra Long.

Εξίσου πρακτικό με το συμβατικό μοντέλο προσφέροντας παρόμοιο κόστος κύκλου ζωής (TCO) και ελκυστικές δυνατότητες.

Το νέο eVito Van, όπως και το eVito Tourer, περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό πολλά ελκυστικά στοιχεία εξοπλισμού, όπως οι ζάντες 17 ιντσών, θέρμανση καθίσματος οδηγού, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με υπολογιστή ταξιδίου ή φόρτιση DC έως 50 kW. Επιπλέον, στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται πολλά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, όπως η ενεργή υποβοήθηση πέδησης Active Brake Assist, το σύστημα εφίστασης προσοχής ATTENTION ASSIST και ο αυτόματος φωτισμός πορείας.

Ολοκληρωμένο πακέτο συντήρησης και πιστοποιητικό μπαταρίας

Στην αξία αγοράς ενός Mercedes-Benz eVito Van περιλαμβάνεται και πακέτο συντήρησης με το οποίο καλύπτονται τα έξοδα των τεσσάρων πρώτων τακτικών συντηρήσεων σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Χάρη στον τακτικό και επαγγελματικό έλεγχο των εξαρτημάτων υψηλής τάσης καθώς και των υπόλοιπων μερών και λειτουργιών του οχήματος, εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη ετοιμότητα χρήσης και η διατήρηση της αξίας του οχήματος σήμερα και στο μέλλον.

Παράλληλα, με την απόκτηση ενός eVito Van, ο πελάτης παραλαμβάνει και το πιστοποιητικό μπαταρίας με το οποίο η Mercedes-Benz αναλαμβάνει τα έξοδα για βλάβες της μπαταρίας υψηλής τάσης στην περίπτωση που η χωρητικότητά της μειωθεί σημαντικά τα πρώτα 8 χρόνια ή/και τα πρώτα 160.000 km. Προστατεύει τους πελάτες από οικονομικές επιβαρύνσεις εάν η μέγιστη χωρητικότητα της μπαταρίας υψηλής τάσης είναι μικρότερη από το 70% της αρχικής χωρητικότητάς της.