Hack It Till You Make It

Hack It Till You Make It

Της Μαριάννας Σκυλακάκη

Στη μάχη για τη διασφάλιση δημοσιότητας, υπάρχουν πολλές στρατηγικές που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς. Πρόσφατα διάβασα το βιβλίο Growth Hacker Marketing του - growth hacker - Ryan Holiday, ο οποίος, μεταξύ άλλων, υποστηρίζει ότι η εποχή του παραδοσιακού marketeer, που μέσα από ακριβά events και πολυδάπανες διαφημίσεις ήλπιζε να εξασφαλίσει στον πελάτη του κάποια δημοσιότητα, αργοπεθαίνει.

Ο Holiday μας μεταλαμπαδεύει τα μαθήματα κολοσσών όπως το Facebook, το Dropbox, το Airbnb και το Twitter, που δεν ξόδεψαν τα χρήματά τους σε προσπάθειες παραδοσιακού marketing, αλλά αντιθέτως, έβαλαν στόχο να "φτάσουν" όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους μέσα από πολλές διαφορετικές, διαδοχικές και μετρήσιμες μεθόδους. Πρόκειται για την ακριβώς αντίθετη λογική από την αγορά ενός λεπτού διαφημιστικού χρόνου στο Super Bowl. Αντί να τα παίζουν όλα για όλα, ποντάροντας ένα τεράστιο budget σε μια και μόνο prime-time κίνηση, οι νέες εταιρείες που φιλοδοξούν να τραβήξουν ένα κομμάτι της κατακερματισμένης προσοχής μας οφείλουν να σκέφτονται διαφορετικά.

Είχε μεγάλο ενδιαφέρον το βιβλίο - μια εύκολη και γρήγορη ανάγνωση που προσφέρει άφθονη τροφή για σκέψη. Βλέπετε, δεν μπορούμε όλοι να στείλουμε έναν αστροναύτη-κούκλα για μια βόλτα στο διάστημα, μέσα στο αστραφτερό μας κόκκινο Tesla, όπως μαεστρικά έκανε ο Elon Musk προ ημερών. Ένα πραγματικά εκπληκτικό publicity stunt που επιβεβαιώνει τον κανόνα.

Για περισσότερα άρθρα από το αθηΝΕΑ, επισκεφθείτε το www.a8inea.com.