Αυτό που ανέκαθεν μου κέντριζε το ενδιαφέρον στην Pirelli είναι ότι πρόκειται από τους πολύ λίγους παίκτες της βιομηχανίας κατασκευής ελαστικών που έχει πλήρως επικεντρωθεί σε εκείνο το τμήμα που έχει τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους. Των ελαστικών πολυτελείας. (Η αλήθεια είναι ότι και σε μένα είχε κάνει εντύπωση ο όρος αρχικά, μιας και η έννοια luxury αν μη τι άλλο δεν παραπέμπει στον κλάδο). Το καλό με τα πολυτελή ελαστικά είναι ότι ο κατασκευαστής μπορεί να μεταφέρει όλο το κόστος και την πίεση των πρώτων υλών στους πελάτες.
Επιπλέον σε σχέση με τον ανταγωνισμό, η Pirelli παρουσιάζει πολλά πλεονεκτήματα, όπως η ισχυρή εστίαση στις πλουσιότερες αγορές και μερίδια αγοράς μεταξύ κατασκευαστών αυτοκινήτων υψηλού κύρους (άνω του 40%). Όσον αφορά τις αναδυόμενες αγορές έχει ήδη πάρει μια καλή θέση καθώς η Λατινική Αμερική και η Ρωσία αντιπροσωπεύουν το 17% και 3% αντίστοιχα.
Το ισχυρό μείγμα προϊόντων έχει δώσει ένα υψηλό guidance για τα επόμενα δύο έτη. Το καθαρό χρέος προ Ebitda αναμένεται να μειωθεί από 3,1x στο 1,5 x μέχρι το 2020 ενώ η διάμεσος των περισσότερων αναλυτών δίνουν ένα growth κερδών στον συγκεκριμένο τομέα που παρουσιάσαμε, πέριξ του 28%. Με διακύμανση έτους μεταξύ 6,28-7,38, p/e στο 8,77 και price to book στο 2,53 έχει ένα ενδιαφέρον, ειδικά στις τιμές κάτω των 7 ευρώ.
Μαίρη Βενέτη
Αποποίηση Ευθύνης
Το υλικό αυτό παρέχεται για πληροφοριακούς και μόνο σκοπούς. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εκληφθεί ως προσφορά, συμβουλή, ή προτροπή για αγορά ή πώληση των αναφερομένων προϊόντων. Παρόλο που οι πληροφορίες που περιέχονται, βασίζονται σε πηγές που θεωρούνται αξιόπιστες, καμία διασφάλιση δεν δίνεται ότι είναι ακριβείς ή πλήρεις και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνονται ως τέτοιες.