Το marketing απογειώνει τις Adidas και Puma

Το marketing απογειώνει τις Adidas και Puma

Πολλές φορές το marketing είναι αυτό που μπορεί να προσδώσει μεγαλύτερη αξία σε παρεμφερή κατά τα άλλα προϊόντα. Αυτό φαίνεται ότι το έχουν κατανοήσει δύο από τις μεγαλύτερες γερμανικές εταιρείες αθλητικών ειδών η Adidas και η Puma, οι οποίες αναπτύχθηκαν το 2017 πολύ περισσότερο από τις αμερικανίδες αντιπάλους τους, Nike και Under Armour.

Σε σχετικό της άρθρο η Handelsblatt αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η Adidas και η Puma έχουν πουλήσει τόσες πολλές φανέλες, σορτς και αθλητικά παπούτσια το 2017, όσα δεν είχαν πουλήσει ποτέ άλλοτε στην 70χρονη ιστορία τους.

Πράγματι οι πωλήσεις τους στο εννεάμηνο σημείωσαν άνοδο πέριξ του 16%. Κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η απογείωση οφείλεται κατά ένα μεγάλο μέρος στο εμπνευσμένο marketing.

Η συνεργασία της Adidas με τον ράπερ Κάνιε Γουέστ και της Puma με την Ριάνα, καθώς και η παρουσίαση του αθλητικού ρούχου σαν μέρος ενός ελεύθερου life style και όχι απλά μιας πρακτικής ενδυμασίας, απογείωσε την εικόνα και των δύο εταιρειών, ειδικά στην Αμερική.

Η Puma θα κλείσει την χρονιά με μια απόδοση για τους επενδυτές της τάξης του 50% σχεδόν, ενώ η Adidas έδωσε μια συμπαθητική απόδοση της τάξης του 19%, που σίγουρα θα μπορούσε να είναι καλύτερη αν σκεφτεί κανείς ότι πλην της ανάπτυξης των ΗΠΑ, εντυπωσιακά ήταν τα έσοδα και από το ηλεκτρονικό εμπόριο- άνοδος 39%- ενώ εξαιρετικό είναι και το μικτό περιθώριο κέρδους της ανερχόμενο στο 50,4%.

Μαίρη Βενέτη

 

Αποποίηση Ευθύνης
Το υλικό αυτό παρέχεται για πληροφοριακούς και μόνο σκοπούς. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εκληφθεί ως προσφορά, συμβουλή, ή προτροπή για αγορά ή πώληση των αναφερομένων προϊόντων. Παρόλο που οι πληροφορίες που περιέχονται, βασίζονται σε πηγές που θεωρούνται αξιόπιστες, καμία διασφάλιση δεν δίνεται ότι είναι ακριβείς ή πλήρεις και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνονται ως τέτοιες.