Eurolife ERB: Νέα στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού

Την έναρξη υλοποίησης της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού της, έπειτα από την πρόσφατη εξαγορά από τη Fairfax, ανακοίνωσε η Eurolife ERB. 

Σε εκδήλωση για το προσωπικό που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της εταιρείας ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Eurolife ERB, κος Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, παρουσίασε τη στρατηγική και το project Eurolife 2.0 και καλωσόρισε τη νέα εποχή ανάπτυξης για την Eurolife ERB λέγοντας χαρακτηριστικά «Όλα όσα οραματιζόμαστε τα προηγούμενα χρόνια, σήμερα με τη στήριξη του νέου μας μετόχου μπορούν να γίνουν πραγματικότητα. Το Eurolife 2.0 είναι μόνο η αρχή!». 

Για την υλοποίηση της στρατηγικής Eurolife 2.0 και τον συντονισμό όλων των επιμέρους πρωτοβουλιών, η Eurolife ERB προχώρησε στη σύσταση του Digital Transformation Office με επικεφαλής την κα Μπέσσυ Τόγια, η οποία ηγείται επίσης της Γενικής Διεύθυνσης Τεχνολογίας και Ανάπτυξης.

Η κα Μπέσσυ Τόγια δήλωσε σχετικά: «Το Eurolife 2.0 αποτελεί σημαντικό κομμάτι του μετασχηματισμού μας που είναι να απλοποιήσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των συνεργατών μας και να ξανασχεδιάσουμε τις διαδικασίες μας με επίκεντρο τον πελάτη, προσφέροντας μια εμπειρία ανάλογης της εποχής που ζούμε».