Ενισχυμένα συνολικά έσοδα κατά 5% ετησίως στα 137,8 εκατ. ευρώ κατέγραψε η Wind το τρίτο τρίμηνο του 2019 ενώ και το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 8,5% σε ετήσια βάση, στα 42,3 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν σήμερα, τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας για το εν λόγω τρίμηνο σημείωσαν ετήσια αύξηση 6,1%, στα 80,9 εκατ. ευρώ
Επίσης σημειώθηκαν:
- Τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας σημείωσαν ετήσια αύξηση 2,3%, στα 40,9 εκατ. ευρώ
- Συνολικές επενδύσεις στα 16,6 εκατ. ευρώ
- Αύξηση +57,4% ετησίως στην κίνηση data στο δίκτυο κινητής, με το 81,2% της κίνησης να πραγματοποιείται με τη χρήση του δικτύου 4G
- Διπλασιασμός της βάσης πελατών Δικτύου Νέας Γενιάς (NGA) σε ετήσια βάση, με διείσδυση 19,8% στη συνολική βάση της σταθερής
- Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 15,6% σε ετήσια βάση φθάνοντας τα 222.000
Η WIND VISION προσέλκυσε 13.000 νέους συνδρομητές, διαμορφώνοντας τον συνολικό αριθμό των πελατών της στους 55.000 στο τέλος Σεπτεμβρίου, με διείσδυση 8.9% επί της συνολικής βάσης της σταθερής.
Στο 96,3% η κάλυψη 4G
Οι ενεργοποιημένες γραμμές Δικτύου Νέας Γενιάς (NGA) αυξήθηκαν κατά 26.000 στις 243.000 ενώ οι εγκατεστημένες γραμμές είναι 281.000
Η WIND Ελλάς, κατά τη διάρκεια του Γ' τριμήνου, συνέχισε να υλοποιεί σημαντικές επενδύσεις στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, ύψους 16,6 εκατ. ευρώ, με σκοπό να υποστηρίξει την ανάπτυξη των στρατηγικών της στόχων και τον μετασχηματισμό της σε έναν οργανισμό με ισχυρές υποδομές. Επιπλέον, η αποτελεσματικότητα της στρατηγικής του δικτύου του Ομίλου αντανακλάται στην ετήσια αύξηση 57,4% στην κίνηση δεδομένων (data) στο δίκτυο κινητής, όπως και στην χρήση του δικτύου 4G, με την κάλυψη πληθυσμού να φθάνει πλέον στο 96,3%.
Τον Οκτώβριο του 2019, ο Όμιλος άντλησε 525 εκατ. από τις διεθνείς κεφαλαιαγορές με την έκδοση πενταετούς ομολόγου. Η επιτυχημένη έκδοση ομολόγου διασφαλίζει μια ευέλικτη κεφαλαιακή διάρθρωση και χαμηλότερα έξοδα τόκων ως αποτέλεσμα ενός σημαντικά βελτιωμένου επιτοκίου. Ο Όμιλος παραμένει σταθερά προσηλωμένος στη στρατηγική ανάπτυξής του με κέντρο πάντα τον πελάτη.