Kάθε προορισμός ξεκινά με ένα ταξίδι. Κάθε αναχώρηση, κάθε άφιξη είναι μια πύλη νέων εμπειριών που ανοίγεται στα μάτια κάθε ταξιδιώτη πολύ προτού πατήσει το πόδι του στον νέο προορισμό. Η πρώτη εντύπωση που θα αποτυπωθεί σε ανάμνηση. Και αν η άνεση, η ακρίβεια, η συνέπεια και η ασφάλεια είναι τα αυτονόητα, αυτό που μεταμορφώνει ένα ταξίδι σε μια μοναδική εμπειρία είναι το συναίσθημα: η αίσθηση του οικείου, ότι είσαι σημαντικός, ότι σε περιμένουν και ότι «ανήκεις».
Αυτή την αίσθηση καλλιεργεί η Fraport Greece, ενσωματώνοντας στον πυρήνα της στρατηγικής της όχι μόνο τη συνεχή αναβάθμιση των υποδομών της, αλλά και την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας που βιώνουν καθημερινά τα εκατομμύρια επιβατών που περνούν τις πύλες των 14 περιφερειακών αεροδρομίων υπό τη διαχείρισή της στη χώρα μας.
Για τον «καινούριο» που θα έρθει και θα τον κάνουμε «δικό μας», για τον επισκέπτη που θα νιώσει την οικειότητα ενός τόπου ο οποίος διατηρείται διαχρονικά αναλλοίωτος και φιλόξενος -ό,τι ονειρευόμασταν πάντα σκεπτόμενοι «διακοπές στην Ελλάδα»- η νέα καμπάνια επικοινωνίας της Fraport Greece, δείχνει ακριβώς αυτό: ότι ένα αεροδρόμιο δεν σε μεταφέρει απλά, αλλά σου μεταφέρει όλα αυτά που συνθέτουν την αυθεντική ελληνική εμπειρία.
Κεντρικό πρόσωπο του script ο Mr Andrews, ένας επισκέπτης που καταφθάνει στη χώρα μας για τις καλοκαιρινές του διακοπές. Το ταξίδι του ξεκινά σε ένα από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που είναι υπό τη διαχείριση της Fraport Greece, όταν ακούει έκπληκτος μια σημαντική ανακοίνωση που τον αφορά! Ξαφνικά συνειδητοποιεί ότι δεν είναι μόνος του σε αυτό το ταξίδι, αλλά θα έχει τη συντροφιά ενός αναπάντεχου συνοδοιπόρου.
Μέσα από τα χρώματα, τις παραδόσεις και την αυθεντικότητα των προορισμών που εξυπηρετούνται από τα 14 τερματικά, η Ελλάδα του χθες και του σήμερα αποκαλύπτεται μπροστά του κατά τη διάρκεια των διακοπών του, με τις ζωηρές προτροπές μιας μυστηριώδους ξεναγού.
Το πρώτο ηλιοβασίλεμα, η πρώτη βουτιά, η πρώτη τοπική γεύση, η επαφή με την κουλτούρα του τόπου, το «χάσιμο» σε ένα παρθένο τοπίο. Η καμπάνια "Mr. Andrews" την οποία υπογράφει η Valuecom, με παραγωγή από τη Τhe Stripes σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Σταγκίκα, αναδεικνύει αυτήν ακριβώς την προσέγγιση, λειτουργώντας σαν ένας φανταστικός οδηγός που προσκαλεί τον επισκέπτη να βιώσει την Ελλάδα μέσα από τα μάτια της περιέργειας, της ανακάλυψης και του σεβασμού προς την αυθεντικότητα. Ένας οδηγός που μυεί στη φιλοσοφία της Fraport Greece γύρω από τον τουρισμό εμπειρίας, τη συμβολή των αεροδρομίων της στην ανάδειξη του αληθινού προσώπου της χώρας μας, την τοπική αυθεντικότητα, τη διαχρονικότητα, τη βιωσιμότητα.
Μέσα σε 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα, ο θεατής συνδέεται με τον τόπο και ταυτίζεται με τον Mr. Andrews. Εκείνος, πλέον γαλήνιος και γεμάτος από εμπειρίες, είναι έτοιμος να επιστρέψει στη χώρα του. Τότε ακούει μια τελευταία σημαντική ανακοίνωση - για έναν νέο επισκέπτη: «Καλωσόρισες, πάμε να σου δείξω κάτι...» Και το ταξίδι συνεχίζεται.
Δείτε πώς ξεκινά μια ταξιδιωτική εμπειρία Fraport Greece εδώ:
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο της Fraport Greece, το προφίλ της εταιρείας στο Instagram και τη σελίδα της στο LinkedIn.