Ένα γνωστό και διαχρονικό φαινόμενο για την αγορά καυσίμων στην Ελλάδα είναι αυτό της παραβατικότητας, που μαστίζει τον κλάδο, τον θέτει υπό αμφισβήτηση και φέρνει τους καταναλωτές σε ένα συνεχές αδιέξοδο, εμποδίζοντας παράλληλα την υγιή επιχειρηματικότητα. Από το λαθρεμπόριο και τη νοθεία καυσίμων, μέχρι τις πειραγμένες αντλίες, η σημερινή κατάσταση έχει, καθώς φαίνεται, πολλά παρακλάδια με την εμπιστοσύνη των καταναλωτών να δοκιμάζεται λόγω των παραβατικών πρακτικών.
Σε αυτό το περιβάλλον, όπου ο αγώνας κατά της παραβατικότητας, παρά τα μέτρα αντιμετώπισης που εφαρμόζονται, παραμένει μια πρόκληση, η ελίν είναι μια εταιρεία που επιλέγει να διαφοροποιείται, χτίζοντας τη σχέση της με τον πελάτη στη βάση της υπευθυνότητας και της ποιότητας.
Με παρουσία 71 ετών στον χώρο της ενέργειας, η εταιρεία έχει συνδέσει το όνομά της με καύσιμα που παραδίδονται «καθαρά», χωρίς εκπτώσεις στην αξιοπιστία.
Η ποιότητα για την ελίν δεν είναι απλώς υπόσχεση. Είναι καθημερινή πράξη. Είναι κάτι που διασφαλίζει σε κάθε στάδιο δραστηριοποίησής της, θέτοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή, τις ανάγκες του, την τελική του εμπειρία.
Το καινοτόμο πρόγραμμα «Δέσμευση Ποιότητας»
Αποτελεί ένα σύστημα τριπλού ελέγχου που καλύπτει ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα – από την παραλαβή στο διυλιστήριο έως την παράδοση στον τελικό καταναλωτή. Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 1998 σε συνεργασία με το ΕΜΠ και υλοποιείται στην τρέχουσα μορφή του από το 2019, αποτελώντας σήμερα σημείο αναφοράς για ολόκληρο τον κλάδο.
Τα τρία επίπεδα ελέγχου περιλαμβάνουν:
- Εσωτερικούς ποιοτικούς ελέγχους από την ίδια την ελίν, για άμεση διαπίστωση της συμμόρφωσης των προϊόντων με τα υψηλά πρότυπα της εταιρείας.
- Ανεξάρτητους ελέγχους από τη Bureau Veritas, που προσφέρουν επιπλέον επίπεδο διασφάλισης και αντικειμενικότητας.
- Πιστοποίηση του συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας από τη Lloyd’s Register, εξασφαλίζοντας ότι οι διαδικασίες και οι έλεγχοι πληρούν διεθνή πρότυπα.
Η αυστηρή επιτήρηση δεν είναι θεωρία. Κάθε χρόνο πραγματοποιούνται πάνω από 2.500 αιφνιδιαστικοί έλεγχοι. Με αυτόν τον τρόπο, ένα είναι σίγουρο. Οι οδηγοί που επιλέγουν τον ανεφοδιασμό των οχημάτων τους στο δίκτυο πρατηρίων της εταιρείας, μπορούν να νιώθουν ασφάλεια μέσα σε ένα αβέβαιο τοπίο γενικευμένης αμφισβήτησης. Από το διυλιστήριο μέχρι την αντλία, κάθε στάδιο ελέγχεται με αυστηρά κριτήρια, δίνοντας στους καταναλωτές την απάντηση στο πάγιο ζητούμενο: ποιοτικά καύσιμα που συνδυάζουν απόδοση και οικονομία.
Όμως κανένας έλεγχος και καμία διαδικασία, όσο και αυστηρή και εάν είναι, δεν θα φέρει το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, εάν η εταιρεία δεν ελέγξει τους συνεργάτες τους οποίους θα εμπιστευθεί το σήμα της. Και να είναι διατεθειμένοι προκειμένου να είναι συνεπείς με τις αρχές της, να μην τις θυσιάζει στον βωμό της κερδοφορίας, αποδεχόμενη συνεργασίες όπως αυτές που σήμερα βλέπουμε να υπάρχουν στις λίστες των 100 και πλέον παραβατικών πρατηρίων.
Μηδενική ανοχή στην παραβατικότητα
Για τον σκοπό αυτό, η ελίν εφαρμόζει πολιτική μηδενικής ανοχής στην παραβατικότητα. Γι’ αυτό και δεν περιορίζεται απλώς στο να συμμορφώνεται με το γράμμα του νόμου. Δεσμεύεται ότι σε περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς από συνεργαζόμενο πρατήριο, θα κατεβάσει το σήμα εντός 24 ωρών – ταχύτερα από ό,τι επιβάλλει το νομικό πλαίσιο.
Εμπειρία και υπευθυνότητα
Με παρουσία 71 ετών στην ελληνική αγορά ενέργειας και ως μία από τις πέντε μεγαλύτερες εξαγωγικές εταιρείες της Ελλάδας, η ελίν συνδυάζει εμπειρία και υπευθυνότητα. Η διαχρονική της δέσμευση για την ποιότητα αντικατοπτρίζει την εντιμότητα και τον σεβασμό της προς τον καταναλωτή, εξασφαλίζοντας ότι κάθε στάδιο της διαδικασίας ελέγχεται και προστατεύεται πολλαπλά από πιθανές παραβατικές συμπεριφορές.
Στην ελίν, η ασφάλεια και η ποιότητα δεν αφήνονται στην τύχη. Η εταιρεία αποδεικνύει ότι η εμπιστοσύνη του καταναλωτή δεν είναι δεδομένη - είναι αποτέλεσμα υπευθυνότητας, συνεχών ελέγχων και ξεκάθαρης στρατηγικής απέναντι σε κάθε μορφή παραβατικότητας.. Σε μια αγορά γεμάτη προκλήσεις, η ελίν παραμένει συνώνυμο της ποιότητας.