Η Amazon η πολυτιμότερη μάρκα στον κόσμο - Ξεπέρασε Google και Apple

Η Amazon η πολυτιμότερη μάρκα στον κόσμο - Ξεπέρασε Google και Apple

Η Amazon κατάφερε να γίνει η πιο πολύτιμη μάρκα παγκοσμίως, καθώς ξεπέρασε την Google και την Apple, για πρώτη φορά στην ιστορία της, με την αξία του brand να αυξάνεται 52%, στα 315,5 δισ. δολάρια.

Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η Apple, με αξία εμπορικού σήματος στα 309,5 δισ. δολάρια, ενώ ακολουθεί η Google, με 309 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τη φετινή κατάταξη της BrandZ με τα 100 πολυτιμότερα εμπορικά σήματα παγκοσμίως.

Google και Apple ήταν τα τελευταία 12 χρόνια στην κορυφή της λίστας, με την Google να καταλαμβάνει την πρώτη θέση το 2018. «Η εντυπωσιακή αύξηση στην αξία του brand της Amazon, σχεδόν κατά 108 δισ. δολάρια πέρυσι, δείχνει το γεγονός ότι τα brands είναι λιγότερο συνδεδεμένα με μεμονωμένες κατηγορίες και περιοχές», ανέφερε στο CNBC η Ντορίν Γουάγκ.

H Amazon έχει αυξήσει τις επενδύσεις σε διάφορες εταιρείες, όπως στην start-up αυτοκινούμενων οχημάτων Aurora και στην εταιρεία ηλεκτρικών φορτηγών Rivian, ενώ επεκτείνει και την Amazon Air. To 2018 αγόρασε το online φαρμακείο PillPack και τον προηγούμενο μήνα ηγήθηκε στην εταιρεία food delivery Deliveroo.

 

Για να είναι κατάλληλα για την κατάταξη τα εμπορικά σήματα, πρέπει να αποτελούν αντικείμενο δημόσιας διαπραγμάτευσης ή να δημοσιεύουν τα οικονομικά τους αποτελέσματα.

Tα πιο πολύτιμα brands στον κόσμο 2019

-Amazon 315,5
-Apple 309,5
-Google 309
-Microsoft 251,2
-Visa 177,9
-Facebook 159
-Alibaba 131,2
-Tencent 130,9
-McDonald's 130,4
-AT&T 108,4