Θ. Καράογλου: Το έργο επέκτασης του διυλιστηρίου της ΕΥΑΘ ακυρώθηκε επί Σπίρτζη

Θ. Καράογλου: Το έργο επέκτασης του διυλιστηρίου της ΕΥΑΘ ακυρώθηκε επί Σπίρτζη

«Είναι αδιανόητο για έξι ολόκληρες ημέρες, ένα εκατομμύριο πολίτες να μην έχουν νερό και να ταλαιπωρούνται και η ΕΥΑΘ να μην μπορεί να κάνει έναν προγραμματισμό» δήλωσε ο αναπληρωτής Τομεάρχης Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης της ΝΔ, βουλευτής Β'' Θεσσαλονίκης, Θεόδωρος Καράογλου, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM», σχετικά με τη διαχείριση της βλάβης στον αγωγό ύδρευσης της Αραβησσού και των σοβαρότατων προβλημάτων στην υδροδότηση της Θεσσαλονίκης.

«Με πολύ μεγάλη καθυστέρηση, το Σάββατο έγινε μία σύσκεψη, όταν αυτή έπρεπε να γίνει από την πρώτη μέρα που προέκυψε το πρόβλημα» παρατήρησε ο κ. Καράογλου, εκφράζοντας απορία «για ποιον λόγο μέχρι τώρα δεν υπήρξε η ανάληψη ευθύνης από κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο, τη διοίκηση της ΕΥΑΘ, την εποπτεύουσα υφυπουργό, οποιονδήποτε».

Κληθείς να σχολιάσει δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος, Σωκράτη Φάμελλου, στο «Πρακτορείο 104,9 FM» ότι οι προηγούμενες κυβερνήσεις ακύρωσαν τη χρηματοδότηση του έργου επέκτασης του διυλιστηρίου που παίρνει νερό από τον Αλιάκμονα, έτσι ώστε οι πηγές Αραβησσού, να λειτουργούν ως εναλλακτική πηγή ασφαλείας, ο βουλευτής της ΝΔ είπε: «Παραπέμπω τον κ. Φάμελλο στη δήλωση του κ. Νίκου Παπαδάκη, ο οποίος ήταν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΑΘ για 6-7 χρόνια κι εγώ ως υπουργός Μακεδονίας-Θράκης τον βρήκα και συνέχισε και παρέμεινε μέχρι τον Ιούνιο του 2016 και ο οποίος, λέει, ότι δεν ακυρώθηκε το 2012 το συγκεκριμένο έργο, αλλά ακυρώθηκε επί υπουργίας του κ. Σπίρτζη το 2016».

Ερωτηθείς, αν συμμερίζεται την άποψη που διατύπωσε ο υπεύθυνος στρατηγικού σχεδιασμού της ΝΔ Τάκης Θεοδωρικάκος, ο οποίος εκτίμησε πως αν είχε ιδιωτικοποιηθεί η ΕΥΑΘ δεν θα υπήρχαν τα προβλήματα που βίωσαν οι Θεσσαλονικείς, ο Καράογλου είπε: «Ο ιδιωτικός τομέας, ναι, λειτουργεί με πολύ πιο γρήγορα ανακλαστικά και βεβαίως το πρόβλημα δεν θα είχε μεγεθυνθεί τόσο πολύ όσο τώρα. Δεν σημαίνει αυτό ότι καταλογίζω ευθύνες στους εργαζόμενους, καταλογίζω ευθύνες στη διοίκηση της ΕΥΑΘ, η οποία σε ένα πρόβλημα, το οποίο προέκυψε και ανά πάσα στιγμή μπορεί να προκύψει, δεν έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει άμεσα, ούτως ώστε να αντιμετωπισθεί».

«Κάτω από μία διοίκηση ιδιωτικού φορέα, μία διοίκηση ιδιωτών, προφανώς δεν θα φτάναμε εδώ που φτάσαμε, θα ήταν πολύ πιο άμεση και πιο γρήγορη η αντιμετώπιση του προβλήματος» εκτίμησε.

Αναφερόμενος, εξάλλου, στις εξελίξεις στις ελληνοτουρκικές σχέσεις παρατήρησε: «Πρέπει με υπευθυνότητα και σοβαρότητα να αντιμετωπίζουμε αυτές τις προκλήσεις, δεν είναι μία νευρική κρίση της Τουρκίας, είναι μία νέα στρατηγική της Τουρκίας, η οποία θέλει να επιβάλει νέα δεδομένα και στο Αιγαίο και αλλού και θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι -όταν και αν χρειαστεί- να απαντήσουμε όπως πρέπει».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Φωτογραφία: Intime News