Ν. Παπαθανάσης: Πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία - Μετά θα συζητηθεί το θέμα των χιονοδρομικών

Πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία - Μετά θα συζητηθεί το θέμα των χιονοδρομικών

Ικανοποιημένη είναι η κυβέρνηση από τα πρώτα στοιχεία που προκύπτουν από το άνοιγμα του λιανεμπορίου, όπως είπε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Νίκος Παπαθανάσης, μιλώντας στο Open TV ωστόσο έκανε έκκληση για τήρηση των μέτρων.

Ο κ. Παπαθανάσης αναφέρθηκε και στα επόμενα βήματα της κυβέρνησης σχετικά με την άρση μέτρων του lockdown και επανέλαβε ότι το άνοιγμα της εστίασης θα καθυστερήσει. «Η επιτροπή δεν έχει συζητήσει για την εστίαση. Αν δουν οι επιδημιολόγοι ότι μπορούν να βάλουν μέσα στη συζήτηση την εστίαση θα το κάνουμε. Η εστίαση θα παραμείνει για διάστημα ακόμα κλειστή» 

Σε ότι αφορά στα πρακτορεία ΟΠΑΠ, τόνισε ότι πρόθεση είναι να ανοίξουν, ενώ σχετικά με το άνοιγμα των χιονοδρομικών κέντρων απάντησε: «Γνωρίζουμε ότι μπορεί να χαθεί η σεζόν, αλλά δεν μπορούμε να πάμε μπροστά από την υγεία. Οι επιστήμονες είπαν ότι πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία και μετά να συζητηθεί το θέμα αυτό αν κρίνουν ότι μπορούν»

Και κατέληξε: «Κατανοούμε τους επαγγελματίες και τους στηρίζουμε με μέτρα. Κάνοντας στο τέλος τον απολογισμό όλοι θα τύχουν στήριξης. Στο τέλος θα υπάρξει συνολική αντιμετώπιση του προβλήματος για να μην κλείσουν επιχειρήσεις».

Χιονοδρομικά

Στο μεταξύ, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων 'Αδωνις Γεωργιάδης δημοσίευσε άρθρο του στην εφημερίδα Καθημερινή με τίτλο: «Δεν υπάρχουν εργαζόμενοι α΄ και β΄ διαλογής» και ενημέρωσε σχετικά για τη δημοσίευση, με ανάρτησή του στο Facebook. Όπως εξηγεί, τις περασμένες ημέρες, με δική του πρωτοβουλία, ξεκίνησε ένας δημόσιος διάλογος για το εάν πρέπει και υπό ποιες προϋποθέσεις, να ανοίξει ο Χειμερινός Τουρισμός, όμως η κριτική που δέχθηκε, όπως σημειώνει, ήταν έντονη. Οπότε ο υπουργός εξηγεί ότι ζήτησε «από την εφημερίδα να δημοσιεύσει την άποψη του υπουργείου για αυτό το θέμα αλλά και συνολικά» και προσθέτει: «Θα ήθελα την γνώμη σας για αυτό το θέμα και εάν θα έπρεπε ή όχι να σκεφθούμε και αυτόν τον κλάδο».