«Το είπαμε, το κάναμε, προτιμούμε να μιλάνε τα έργα μας»
Κυρ. Μητσοτάκης για σταθμούς Μετρό

«Το είπαμε, το κάναμε, προτιμούμε να μιλάνε τα έργα μας»

Στα σημαντικά βήματα προόδου και εκσυγχρονισμού, για τα οποία είχε δεσμευθεί η κυβέρνησή του και τα οποία πραγματοποιούνται, αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την παράδοση των νέων σταθμών του Μετρό «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια». Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά «το είπαμε, το κάναμε, προτιμούμε να μιλάνε τα έργα μας».

«Οι τρεις πρώτοι σταθμοί της γραμμής 3 προς Πειραιά είναι πια γεγονός. Σε άλλες εποχές θα λέγαμε πως επιτέλους εδώ το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές, στη Νίκαια, την Αγία Βαρβάρα και τον Κορυδαλλό. Εγώ θα προτιμήσω να μιλήσω για τρία σημαντικά βήματα προόδου και εκσυγχρονισμού, για τα οποία είχαμε δεσμευθεί και τα οποία σήμερα γίνονται πραγματικότητα. Καθώς αύριο συμπληρώνεται ένας χρόνος αυτής της κυβέρνησης στην εξουσία δικαιώνουμε τις τέσσερις λέξεις που πιστεύω ότι δηλώνουν πολλά: "το είπαμε, το κάναμε, προτιμούμε να μιλάνε τα έργα μας"» τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης 

Ο πρωθυπουργός επισήμανε ότι η συγκεκριμένη φάση επέκτασης αυτού του σύγχρονου ΜΜΜ προχώρησε παρά τις σημαντικές τεχνικές δυσκολίες και ολοκληρώθηκε όπως σχεδιάστηκε. «Και ολοκληρώθηκε μέσα στα χρονοδιαγράμματα παρά τη μεγάλη αναστάτωση που προκάλεσε η πανδημία. Κάτι το οποίο ισχύει και για τις εργασίες που συνεχίζονται στους τρεις υπόλοιπους σταθμούς στα Μανιάτικα, στο Δημοτικό Θέατρο και στον Πειραιά», πρόσθεσε.

«Στο ίδιο αυτό διάστημα οι τρεις σταθμοί τους οποίους εγκαινιάζουμε σήμερα και οι οποίοι θα δοθούν στην κυκλοφορία από αύριο το πρωί στις 05:30 διασυνδέθηκαν με το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Ήταν κάτι το οποίο, για κάποιο ακατανόητο λόγο, δεν είχε καν προβλεφθεί. Ένα σύστημα το οποίο έμενε συνολικά ανενεργό μέχρι το Σεπτέμβριο του 2019» σημείωσε, ενώ υπενθύμισε ότι «τέτοιες ημέρες το 2022 το μετρό θα συναντά τις γραμμές του ηλεκτρικού στον Πειραιά, θα τερματίζει στην καρδιά της πόλης».

Αναφερόμενος στην οικονομική σημασία του έργου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι πρόκειται για κάτι που «το δηλώνουν οι χιλιάδες νέες θέσεις απασχόλησης που δημιουργεί, καθώς 2.000 άνθρωποι εργάστηκαν και εργάζονται σε αυτό το σημαντικό εργοτάξιο, αλλά και η τόνωση του εμπορίου και η διευκόλυνση της όλης αναπτυξιακής δραστηριότητας».

«Τη σημαντική οικολογική του διάσταση, υπογράφουν όχι μόνο η όμορφη, καλαίσθητη, βιοκλιματική κατασκευή κυρίως όμως το γεγονός ότι η λειτουργία νέων σταθμών του Μετρό υποκαθιστά την κυκλοφορία δεκάδων χιλιάδων, κατά κανόνα ρυπογόνων αυτοκινήτων», σημείωσε ο πρωθυπουργός. 

«Όσο για το κοινωνικό του αποτύπωμα αυτό δεν εξαντλείται μόνο στην πιο εύκολη και γρήγορα μετακίνηση του πολίτη, αλλά και στη βελτίωση της καθημερινότητας συνολικά. Όταν και όσο μειώνονται οι φυσικές αποστάσεις τόσο μειώνονται και οι κοινωνικές. Προσωπική μου πεποίθηση ήταν πάντα ότι στη λεωφόρο της ανάπτυξης, όπως την χαράσσει αυτή η κυβέρνηση, θέση πρέπει να έχουν όλες οι Ελληνίδες και όλοι οι Έλληνες» πρόσθεσε.

Παράλληλα, σημείωσε ότι 63.000 συμπολίτες μας θα κάνουν χρήση αυτών των σταθμών και ίσως εκπλαγούμε ευχάριστα και τα νούμερα αυτά είναι μεγαλύτερα. «Από τους δρόμους της Δυτικής Αττικής θα αφαιρεθούν πάνω από 10.000 οχήματα και βέβαια όταν ολοκληρωθεί πλήρως η γραμμή 3 και φτάσει στον Πειραιά εκτιμούμε ότι κοντά στους 140.000 επιβάτες θα κάνουν καθημερινά χρήση αυτών των σταθμών» είπε ο πρωθυπουργός.

«Οι περιφερειακοί δήμοι του Πειραιά ξανακερδίζουν τη θέση τους όχι μόνο στον συγκοινωνιακό χάρτη αλλά και στην ίδια τη ζωή της πόλης. Οι κάτοικοι τους σε ένα τέταρτο από τη Νίκαια θα μπορούν να είναι στο Σύνταγμα, σε 50 λεπτά στο αεροδρόμιο», πρόσθεσε τονίζοντας ότι «η αλήθεια είναι ότι μεγάλο αυτό έργο άργησε».

Ο ίδιος υπενθύμισε ότι «το έργο του Μετρό ξεκίνησε το 1992 με πρωθυπουργό τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη. Χρειάστηκαν 20 χρόνια για να υπογραφεί η σύμβαση της γραμμής 3, το 2012», συμπληρώνοντας ότι όλες οι κυβερνήσεις συνέβαλαν στο να μπορέσει να ολοκληρωθεί το έργο, ενώ υπογράμμισε ότι το μετρό έπρεπε να είχε έρθει ειδικά στη Δυτική Αθήνα νωρίτερα. «Από το 2007 ως απλός βουλευτής Β Αθηνών υπήρξα υπέρμαχος και αγωνίστηκα για την επιθετική επέκταση του Μετρό προς τη Δυτική Αττική και τον Πειραιά» είπε.

Σημειώνεται πως η Γραμμή 3 προς Πειραιά έχει ανατεθεί στην κοινοπραξία AVAX - GHELLA SPA – ALSTOM TRANSPORT SA, που είναι αυτή που παρέδωσε και τους πρώτους σταθμούς που εγκαινίασε ο πρωθυπουργός.