Θα δίδονται άδειες οδήγησης με βάση τις διεθνείς πρακτικές

Θα δίδονται άδειες οδήγησης με βάση τις διεθνείς πρακτικές

Στις αλλαγές στην εξεταστική διαδικασία ανανέωσης των αδειών οδήγησης για τους οδηγούς ηλικίας 74 ετών και άνω, στην επεξεργασία ενός νέου σύγχρονου θεσμικού πλαισίου, «βασισμένο σε διεθνείς καλές πρακτικές, που θα υπηρετεί τη διαφάνεια, αλλά θα είναι και άμεσα εφαρμόσιμο», με δεδομένο πως ο «νόμος Σπίρτζη» για τα διπλώματα αποδείχθηκε στην πράξη ανεφάρμοστος, αναφέρεται στη συνέντευξή του, στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο υφυπουργός, αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Όπως ανέφερε για τα διπλώματα «πολύ σύντομα θα καταθέσουμε για αυτό σχετική τροπολογία με την οποία θα ρυθμίσουμε και άλλα ζητήματα. Για παράδειγμα καταργούμε την υποχρεωτική επανεξέταση των κατόχων αδειών οδήγησης που επιθυμούν να ανανεώσουν την άδεια οδήγησής τους και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 74 ετών».

Επίσης, γνωστοποίησε ότι θα συσταθούν Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές σε όλη τη χώρα για την υποχρεωτική ιατρική εξέταση κατόχων αδειών οδήγησης που έχουν συμπληρώσει την ηλικία των ογδόντα ετών καθώς και την ιατρική επανεξέταση υποψήφιων οδηγών.

«Στην Ελλάδα, έχουμε "χορτάσει" από θεσμικά πλαίσια που δεν εφαρμόζονται. Δεν είμαστε διατεθειμένοι να συνεχίσουμε αυτήν την πρακτική», αναφέρει ο υφυπουργός και δηλώνει, πως άμεση προτεραιότητα είναι η βελτίωση των συγκοινωνιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες, με άμεσες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση ελλείψεων προσωπικού και ανταλλακτικών. Σε ό,τι αφορά τον ΟΑΣΘ τονίζει πως χρειάζεται άμεσα ένα σχέδιο διαχείρισης των προβλημάτων που έχουν συσσωρευθεί, εξαιτίας κυρίως των επιλογών της σημερινής διοίκησης.

Ο κ. Κεφαλογιάννης, τέλος, μιλά στο Πρακτορείο για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, τις οφειλές προς τον ΟΑΣΑ από το υπουργείο Εργασίας, για τη δωρεάν μετακίνηση ανέργων, «μια κοινωνική πολιτική που ανακοίνωσε η προηγούμενη κυβέρνηση χωρίς να διασφαλίσει τους πόρους για την υλοποίησή της», επίσης την απλοποίηση των διαδικασιών για την ίδρυση και λειτουργία των υδατοδρομίων και το πλαίσιο κυκλοφορίας των τετράτροχων μοτοσικλετών, τις αποκαλούμενες «γουρούνες».