Ταχυδρομική «σχεδία» στο νέο εγκλεισμό και άλλοι τρόποι ενίσχυσης των πωλητών του περιοδικού

Ταχυδρομική «σχεδία» στο νέο εγκλεισμό και άλλοι τρόποι ενίσχυσης των πωλητών του περιοδικού
Eurokinissi

Πώς είναι η μέρα του κ. Χρήστου που ζει σε ένα διαμερισματάκι χωρίς ρεύμα στο Νέο Κόσμο; Για κάποιους, η σημερινή συνθήκη είναι «αυτοαπομόνωση». Για κάποιους άλλους, όμως, είναι αποκλεισμός, επισημαίνει το περιοδικό δρόμου «σχεδία» σε ανακοίνωσή του για τα νέα μέτρα σχετικά με την πανδημία. Για τους ανθρώπους δε, που κοιμούνται στο δρόμο, αυτοί βιώνουν μια ασύλληπτη πρόκληση, προσθέτει.

Η «σχεδία» αναστέλλει, προσωρινά, την κυκλοφορία της και μας προσκαλεί, σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, να μην αφήσουμε τους ανθρώπους του ελληνικού περιοδικού δρόμου μόνους τους απέναντι σε αυτή τη νέα κρίση.

Από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου, οι άνθρωποι της «σχεδίας» στην Αθήνα (ήδη έχει συμβεί στη Θεσσαλονίκη) αποσύρονται από τους δρόμους, αποκόπτονται από αυτή τη σανίδα ενεργοποίησης και ενδυνάμωσης, που είναι η «σχεδία» για εκατοντάδες ανθρώπους όλα αυτά τα χρόνια.

Όπως και κατά τον εγκλεισμό του Μαρτίου, η «σχεδία» διοργανώνει την καμπάνια «Να αγαπάς και να αγωνίζεσαι» με στόχο την υποστήριξη κάποιων έστω εκ των πιο φτωχών από τους φτωχούς της Ελλάδας, τους πωλητές του ελληνικού περιοδικού δρόμου «σχεδία».

Ένα πρώτο σχέδιο υποστήριξης εστιάζει σε τέσσερις τομείς δράσεις: ταχυδρομική «σχεδία», κουπόνια τροφίμων, επικοινωνία, συντροφικότητα.

Δίνεται η δυνατότητα αγοράς του τεύχους Νοεμβρίου και η ταχυδρομική αποστολή του για τους αναγνώστες, που το έχασαν, ακριβώς επειδή έχουν (και οι ίδιοι και οι πωλητές) πάψει να κυκλοφορούν στην πόλη. Σε αυτή την περίπτωση, όπως συμβαίνει και με την πώληση στο δρόμο, από κάθε πώληση, το 62,50% (2,50 ευρώ συνολικά, εκ των οποίων τα 1,52 ευρώ καθαρά) θα αποτελεί απευθείας έσοδο για τους πωλητές του περιοδικού (μείον το 50% των ταχυδρομικών τελών). Στην ιστοσελίδα www.shedia.gr υπάρχουν όλες οι λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργήσει το πρόγραμμα. 

Τα κουπόνια τροφίμων, που θα συγκεντρωθούν, θα διανεμηθούν σε όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο δίκτυο πωλητών της «σχεδίας». 

Σχετικά με την επικοινωνία, οι περισσότεροι πωλητές έχουν καρτοτηλέφωνα. Οι άνθρωποι της «σχεδίας» θα αναζητήσουν χρόνο/μονάδες για τα κινητά τους. Η τηλεφωνική έστω επικοινωνία με τον υπόλοιπο κόσμο, με τον συνάνθρωπο, είναι το ελάχιστο ώστε κανείς να μη νιώθει μόνος, αόρατος, εξηγεί το περιοδικό.

Τέλος, η «σχεδία» προσκαλεί τους φίλους και τις φίλες που το επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή, ώστε να παίρνουν ένα τηλέφωνο τους πωλητές για να πουν δυο λόγια, τι κάνουν, τις ανάγκες, τα νέα, για μια «καλημέρα». Οι περισσότεροι πωλητές της «σχεδίας» βιώνουν έναν πολύ μοναχικό βίο, σημειώνει το περιοδικό.

Η προσπάθεια ακόμη περισσότερων τρόπων ουσιαστικής υποστήριξης συνεχίζεται και σε αυτή τη βάση, κάθε άλλη ιδέα, πρόταση είναι ευπρόσδεκτη, καταλήγει το περιοδικό, τονίζοντας «Κανένας μόνος του σε καμία κρίση».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ