7ος χρόνος, ημέρα 2101η
Δευτέρα, 2 Αυγούστου 2021

Premier League: διαβατήρια Covid για να μην χάσουν ξανά 1,15 δισ. ευρώ

Premier League: διαβατήρια Covid για να μην χάσουν ξανά 1,15 δισ. ευρώ
AP PHOTO

Η Premier League ζήτησε να δημιουργηθούν ψηφιακά «διαβατήρια Covid» ώστε η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου και οι υγειονομικές αρχές να μπορέσουν να εγγυηθούν ότι την επόμενη σεζόν τα παιχνίδια του αγγλικού πρωταθλήματος θα διεξαχθούν χωρίς περιορισμούς στην πληρότητά τους. Οι 20 ομάδες της λίγκας υπολογίζεται πως έχασαν συνολικά 1,15 δισεκατομμύρια ευρώ αυτή την σεζόν επειδή κράτησαν τις θύρες τους κλειστές στο μεγαλύτερο μέρος της σεζόν. Τις άνοιξαν για λίγο τον περασμένο Δεκέμβριο, αλλά και στις δύο τελευταίες αγωνιστικές, έχοντας φυσικά πολύ λιγότερους οπαδούς από όσους χωράνε τα γήπεδά τους. Για παράδειγμα, η Μάντσεστερ Σίτι την περασμένη Κυριακή φιλοξένησε 10.000 οπαδούς στο «Ετιχαντ», το οποίο έχει 55.097 θέσεις.

«Θα αποτελούσε μεγάλη ανακούφιση αν η κυβέρνηση μας επέτρεπε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο σύστημα όπου οι οπαδοί θα έχουν πιστοποίηση πως είναι εμβολιασμένοι ή Covid-free, ώστε να μην χρειαστεί να επιστρέψουμε σε γήπεδα τηρώντας τις αποστάσεις ή να ζήσουμε ξανά άδειες εξέδρες», ανέφερε εκπρόσωπος της λίγκας. Μάλιστα, γνωρίζοντας πως η κυβέρνηση επεξεργάζεται ένα τέτοιο σχέδιο, ορισμένες ομάδες της Premier League ήδη εξετάζουν πως μπορούν να το εφαρμόσουν κυρίως στην πώληση των εισιτηρίων. Η άποψή τους είναι πως ήδη οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας δείχνουν μια μορφή ταυτότητας, οπότε το να είναι συνδεδεμένη με τη βάση δεδομένων του Εθνικού Συστήματος Υγείας θα μπορούσε να οδηγήσει και πάλι στην υποδοχή δεκάδων χιλιάδων θεατών ακόμη κι αν υπάρχει έξαρση κρουσμάτων κορονοϊού στη διάρκεια του χειμώνα. Αυτό το σχέδιο, παράλληλα, μπορεί να γίνει και το μονοπάτι και για άλλους τομείς της βιομηχανίας της «ψυχαγωγίας και της διασκέδασης», ενώ θα μπορούσε να γίνει και η... εξαγωγή του σε άλλες λίγκες ανά τον κόσμο.

Οι ομάδες θα ήθελαν την επιβεβαίωση πως θα προχωρήσει η διαδικασία μια και τους είναι απαραίτητο για τον σχεδιασμό της επόμενης αγωνιστικής περιόδου. Αν τους εγγυηθεί πως μπορούν να υπολογίζουν στα έσοδα από τα εισιτήρια τότε θα έχουν διαφορετικά οικονομικά δεδομένα για τις μεταγραφές, τα συμβόλαια που μπορούν να προσφέρουν και τις προσλήψεις που μπορούν να κάνουν σε άλλα τμήματα πέραν της ποδοσφαιρικής ομάδας.