ΓΔ: 897,01 -13,20 (-1,45 %)

Τζίρος: 251,67 εκατ. €   RT

7ος χρόνος, ημέρα 2017η
Δευτέρα, 10 Μαΐου 2021

ΓΔ: 897,01 -13,20 (-1,45 %)

Τζίρος: 251,67 εκατ. €   RT

Ν. Κεραμέως: Ο ουσιαστικός διάλογος, προαπαιτούμενο για οποιαδήποτε πρωτοβουλία

Ν. Κεραμέως: Ο ουσιαστικός διάλογος, προαπαιτούμενο για οποιαδήποτε πρωτοβουλία

Την παρουσίαση των προτάσεων της ΟΝΝΕΔ σχετικά με το σύστημα εισαγωγής στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα παρακολούθησε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως νωρίτερα σήμερα, Τρίτη.

Όπως ανέφερε, οι προτάσεις των νέων είναι πολύ σημαντικές, καθώς οι ίδιοι βρίσκονται στην «καρδιά» των πολιτικών για την Παιδεία. Επιπλέον, συνεχάρη την ΟΝΝΕΔ, που παρά την πανδημία και τους περιορισμούς, δεν σταμάτησε τον διάλογο. «Γίνεται ουσιαστικός διάλογος με τους νέους και αυτό είναι το βασικό προαπαιτούμενο για να πάρουμε οποιαδήποτε πρωτοβουλία στο υπουργείο», επεσήμανε η κ. Κεραμέως και σημείωσε ότι «η κυβέρνηση ακούει, συνομιλεί και ενσωματώνει». Όσο για το υφιστάμενο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, η υπουργός το χαρακτήρισε αξιόπιστο και αδιάβλητο, ωστόσο τόνισε ότι χρειάζεται βελτιώσεις.

Σχολιάζοντας τις προτάσεις της ΟΝΝΕΔ, σημείωσε ότι το υπουργείο «πιστεύει στη Γενική Παιδεία». Ακόμη, τάχθηκε υπέρ μιας μεγαλύτερης αυτονομίας των ΑΕΙ, κάτι που όπως ανέφερε μπορεί να σημαίνει ότι μπορεί να δοθεί λόγος στα πανεπιστήμια να ορίζουν ελάχιστη βάση εισαγωγής ανάλογα το τμήμα ή τη σχολή. Τόνισε, δε, ότι το υπουργείο επεξεργάζεται διάφορες λύσεις σχετικά με τις πολύ χαμηλές βάσεις εισαγωγής σε πολλά τμήματα και σε πολλές σχολές.

Η κ. Κεραμέως δήλωσε «ανοικτή σε προτάσεις» και ανέφερε ότι αυτό το διάστημα στο υπουργείο γίνεται επεξεργασία για τις αλλαγές στην εισαγωγή στην Τριτοβάθμια. Σε γενικές γραμμές, η πρόταση της ΟΝΝΕΔ συνοψίζεται στα εξής σημεία: εμπλουτισμός των εξεταζόμενων μαθημάτων Γενικής Παιδείας, συσχέτιση του συντελεστή βαρύτητας των μαθημάτων με το εκάστοτε πανεπιστήμιο, θέσπιση βάσης εισαγωγής (όχι κατώτερη του 8) σε κάποιο μάθημα ανά σχολή ή τμήμα και συμμετοχή των πανεπιστημίων στον καθορισμό του περιεχομένου της εξεταστέας ύλης.

«Η πρότασή μας αποτελεί αποτέλεσμα ενός ανοικτού διαλόγου με καθηγητές, εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής», ανέφερε ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, Παύλος Μαρινάκης και σημείωσε ότι δεν είναι τυχαία σλόγκαν της ΟΝΝΕΔ το «ο λόγος σε όλους».