Μακρή: Δεν τιμά τους εκπαιδευτικούς η «φασόν» αξιολόγηση

Μακρή: Δεν τιμά τους εκπαιδευτικούς η «φασόν» αξιολόγηση

«Οι νόμοι ψηφίζονται για να εφαρμόζονται, δε ψηφίζονται για να παραβιάζονται. Η εκ πλαγίου παραβίαση της αξιολόγησης με πανομοιότυπες απαντήσεις ή άριστη βαθμολογία από ανθρώπους που διδάσκουν τα παιδιά μας δεν τους τιμά. Δεν τιμά τους εκπαιδευτικούς μας» δήλωσε στο Πρώτο Πρόγραμμα η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, απαντώντας σε ερώτηση για την απόφαση του ΔΣ της ΔΟΕ να αποστείλει στους εκπαιδευτικούς πανομοιότυπα κείμενα για την αξιολόγηση.

Στην ερώτηση ότι την απόφαση του ΔΣ της ΔΟΕ υπερψήφισαν και οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ η κυρία Μακρή είπε ότι «οι συνδικαλιστές έχουν το δικαίωμα να διατηρούν την ανεξαρτησία τους έναντι του κόμματος από το οποίο προέρχονται. Δεν είναι απαραίτητα σωστό, αυτό δε σημαίνει ότι θα τους ποδηγετήσει το κόμμα από το οποίο προέρχονται, θα κριθούν όμως από αυτούς οι οποίοι τους επιλέγουν»

Αναφορικά με το τι θα κάνουν ωστόσο με τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα επιλέξουν να στείλουν αυτά τα «φασόν» κείμενα, η υφυπουργός Παιδείας απάντησε «να δούμε πρώτα εάν θα τα στείλουν».

Για το ζήτημα των συγχωνεύσεων τμημάτων η ίδια παρέπεμψε σε δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως ίσως και σήμερα στη Βουλή και είπε ότι «οι εκπαιδευτικές ανάγκες θα καλυφθούν, όπου τυχόν υπάρχουν διαφοροποιήσεις γίνονται για εξορθολογισμό και ορθή χρήση του ανθρώπινου δυναμικού. Στα σχολεία διδάσκουν δάσκαλοι που χρειάζονται ανάλογα με το αριθμητικό δυναμικό των μαθητών. Σας διαβεβαιώ ότι οι εκπαιδευτικές ανάγκες θα καλυφθούν σήμερα και εντός της επόμενης εβδομάδας».

Σε ερώτηση εάν σε καιρό πανδημίας είναι λογικό να συγχωνεύονται τμήματα η υφυπουργός Παιδείας είπε ότι το Υπουργείο Παιδείας ακολουθεί τη δημόσια υγεία και τις κατευθύνσεις που δίνουν οι επιστήμονες, ανέφερε την βελτιωμένη εικόνα σε επίπεδο κρουσμάτων που παρουσιάζουν τα παιδιά τον Σεπτέμβριο έναντι του  Αυγούστου και πρόσθεσε ότι «η διασπορά  μειώνεται κατά 70% με αυξημένο testing, μάσκες, καλό εξαερισμό αιθουσών και τήρηση των μέτρων ατομικής υγιεινής».

«Όταν η πυκνότητα της τάξης μειωθεί η διασπορά μειώνεται κατά 40% έναντι του 70% και για να γίνει αυτό πρέπει τα παιδιά να πηγαίνουν εναλλάξ ανά 3 ημέρες και να μειωθούν σε 3 τμήματα, πράγμα που είναι ανέφικτο», κατέληξε.