Κυρ. Πιερρακάκης: Δεν υπάρχει σκέψη για «κόφτη» στο 13033 - 8,6 εκατ. SMS το Σαββατοκύριακο

Κυρ. Πιερρακάκης: Δεν υπάρχει σκέψη για «κόφτη» στο 13033 - 8,6 εκατ. SMS το Σαββατοκύριακο

Κατηγορηματικά αρνητικός σε κάθε ενδεχόμενο περιστολής του αριθμού αποστολής SMS στο 13033 εμφανίστηκε και ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης, ξεκαθαρίζοντας εκ νέου ότι «Πρώτον δεν υπάρχει κανείς κόφτης και δεύτερον δεν κοιτάμε και δεν κοιτούσαμε τα δεδομένα αυτά».

Όπως εξήγησε μιλώντας στο «Θέμα 104,6» το 13033 δημιουργήθηκε «για να διευκολύνουμε τον κόσμο από το να τυπώνει χαρτιά και φόρμες». Σημείωσε, επίσης, ότι «υπάρχουν όμως πολίτες που έχουν κάνει φραγή σε 5ψηφια νούμερα και αυτό επηρεάζει την επικοινωνία με 13033» προσθέτοντας ότι «μεγάλο ρόλο παίζει το σήμα που παίζει κανείς».

Επίσης, μιλώντας αργότερα στο ΣΚΑΙ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης σημείωσε ότι τα 8,6 εκατ. έφθασαν το Σαββατοκύριακο τα SMS στο 13033 για κυκλοφορία στους δρόμους. Πρόκειται για 4,7 εκατ. μηνύματα το Σάββατο και 3,9 εκατ. την Κυριακή, ελαφρώς αυξημένα σε σχέση με το πρώτο lockdown ανέφερε ο κ. Πιερρακάκης. 

Στο πρώτο απαγορευτικό, τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εστάλησαν 110 εκατ. μηνύματα σε 42 μέρες, δηλαδή κατά μέσο όρο 2,6 εκατ. μηνύματα την ημέρα. «Βέβαια και τότε, στην πρώτη περίοδο (του lockdown) ήταν πολύ λιγότερα, και στη δεύτερη είχαμε προσεγγίσει τα 3 με 3,5 εκατ. μηνύματα. Έχουμε και την προσθήκη τώρα των γονιών που πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο» διευκρίνισε. 

«Το σύστημα ανταποκρίνεται επαρκώς, είχαμε ελάχιστες αρρυθμίες στην αρχή, αλλά αν ο πολίτης έχει κάνει φραγή στα πενταψήφια πρέπει να μιλήσει με τον πάροχο για να τα λαμβάνει και να τα στέλνει» εξήγησε. 

«Δεν βλέπουμε εμείς τις κατηγορίες. Δεν υπάρχει τέτοιος σχεδιασμός στο σύστημα» ξεκαθάρισε δε. Όπως ανέφερε, τα περί 1 εκατ. μηνυμάτων για άθληση (6) που ανέφερε τη Δευτέρα ο Στέλιος Πέτσας ήταν κατά προσέγγιση. 

myKEPlive

Για τα προβλήματα των πολιτών στην εξυπηρέτησή τους λόγω κοroνοϊού, ο κ. Πιερρακάκης δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή ο κάθε πολίτης μπορεί να κλείσει ραντεβού ψηφιακά με τα myKEPlive, δηλαδή μπορεί να μπει στο gov.gr να κλείσει ραντεβού ψηφιακά. 

«Χθες μόλις ενταθήκαν 34 δήμοι στην  υπηρεσία. Παρέχονται ήδη πάνω από 50 υπηρεσίες και υπάρχουν 4 υπηρεσίες ανά δήμο. Κλείνεις ραντεβού με τον αριθμό του Taxis. Λαμβάνεις έγγραφο μέσω mail ή με ταχυδρομείο δωρεάν» τόνισε. Μάλιστα, πρόσθεσε ο υπουργός, υπάρχει νέα υπηρεσία, μια ειδική κατηγορία εξυπηρέτησης ανθρώπων με προβλήτα ακοής, με την οποία μπαίνει στη συζήτηση τρίτο πρόσωπο που γνωρίζει νοηματική.