Κι όμως ο Φέτελ μπορεί να είναι η «έκπληξη»

Κι όμως ο Φέτελ μπορεί να είναι η «έκπληξη»

Σε κάτι παραπάνω από ένα μήνα αρχίζουν τα επίσημα δοκιμαστικά της Formula 1 στο Μπαχρέιν (12-14 Μαρτίου) και μετά στις 28 Μαρτίου θα γίνει εκεί και το πρώτο Grand Prix. Τα βλέμματα θα είναι στραμμένα πάνω και στον Σεμπάστιαν Φέτελ. Απογοήτευσε και απογοητεύτηκε στη Ferrari, αλλά τώρα είναι έτοιμος για μια νέα πρόκληση με την Aston Martin. Ο Γερμανός, τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, είναι από τους υποψήφιος για... έκπληξη της χρονιάς!

Στα 33 του πλέον και ένας από τους καλύτερους πιλότους της γενιάς του με 14 σεζόν στη Formula 1, πραγματικά έχει κάτι με το οποίο να μας εκπλήξει; Η αλήθεια είναι πως ναι. Μέσα στο 2020 κατηγορήθηκε για αδιαφορία και υπήρχαν υποψίες πως θα αποχωρούσε από το άθλημα. Σα να είχε σβήσει η... φλόγα που καίει τους πρωταθλητές και τους δίνει κίνητρο να ξεπερνούν τους εαυτούς τους και να συνεχίζουν να μάχονται.

Ο Φέτελ δεν πήγε Aston Martin Cognizant Formula One Team για να χαρεί μια «χρυσή» συνταξιοδότηση. Η ομάδα έχει μεγάλα σχέδια. Την περασμένη σεζόν ως Racing Point τερμάτισε 4η και θα ήταν 3η αν δεν της αφαιρούνταν βαθμοί επειδή το μονοθέσιό της είχε αντιγράψει εξαρτήματα του μονοθεσίου του 2019 της Mercedes. Σε κάθε περίπτωση, έβαλε στον λογαριασμό της πολλά χρήματα ως έπαθλο.

Η σχέση των δύο ομάδων παραμένει ισχυρή κι αυτό δίνει μεγαλύτερες ελπίδες στον Φέτελ. Ο ιδιοκτήτης της Racing Point, ο Καναδός δισεκατομμυριούχος Λόρενς Στρολ και το γκρουπ επενδυτών που συγκέντρωσε, αγόρασαν το 16,7% της Aston Martin. Η Daimler έχει το 20%. Η Mercedes παρέχει κινητήρες στην ομάδα της Formula 1. Η κίνηση, δε, ήταν κι ένα χτύπημα προς τη Red Bull που είχε συμφωνία με την Aston Martin.

Οι ψίθυροι στους διαδρόμους των εργοστασίων των ομάδων, δίνουν τη νέα Aston Martin ως το 3ο πιο δυνατό αυτοκίνητο και εκτιμούν πως θα έχει τον πρώτο λόγο μετά τις Mercedes και τις Red Bull για ν' ανέβει στο βάθρο και να πανηγυρίσει επιτυχίες. Η Ferrari δεν φαίνεται να είναι έτοιμη για να διεκδικήσει τον τίτλο, ενώ για τη McLaren και τη Renault που έγινε... Alpine υπάρχουν αμφιβολίες αν και έχουν τα δικά τους προτερήματα. Ομάδες όπως η Haas, η Williams, η Alfa Romeo και η Alpha Tauri δεν φαίνεται πως θα βρίσκονται στο επίπεδο των υπολοίπων.

Στο Σίλβερστόουν, όπου είναι το εργοστάσιο της Aston Martin, πάλι, νιώθουν πως αν δώσουν στον Φέτελ ένα μονοθέσιο με το οποίο να είναι άνετος τότε μπορούν να φτάσουν πολύ ψηλά, ενώ ποντάρουν και στη βοήθεια που θα δώσει ο Γερμανός στον Λανς Στρολ, τον άλλο οδηγό της ομάδας και γιο του ιδιοκτήτη. Κι αν, όπως φημολογείται, πάρει και τον ευφυή Εϊντριαν Νιούι που για χρόνια ήταν στη Red Bull βοηθώντας την αεροδυναμική του μονοθεσίου, τότε θα κάνει ακόμη ένα βήμα προς την κορυφή.