7ος χρόνος, ημέρα 2103η
Τετάρτη, 4 Αυγούστου 2021

Η έμπρακτη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ως στρατηγική επιλογή της Mastercard

Η έμπρακτη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ως στρατηγική επιλογή της Mastercard

Γράφει η Ιωάννα Μίγγου*

Η Mastercard, ως ο παγκόσμιος ηγέτης στον χρηματοοικονομικό τομέα, βρίσκεται σε καθημερινή βάση δίπλα σε ανθρώπους και επιχειρήσεις, από τους απλούς καταναλωτές και τους μικρούς επιχειρηματίες, μέχρι τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και τους κυβερνητικούς οργανισμούς, στηρίζοντας τους με τις υπηρεσίες και τις λύσεις της, να ευδοκιμήσουν μέσα στην ψηφιακή οικονομία.

Δεν είναι όμως μόνο τα καινοτόμα προϊόντα, αλλά και οι πολύπλευρες δράσεις της Mastercard, που την κάνουν να ξεχωρίζει - δράσεις που αποτελούν μέρος της στρατηγικής της, μέρος της κουλτούρας της, που θέλει την εταιρεία όχι έναν απρόσωπο οργανισμό, αλλά δίπλα στην κοινωνία και τους ανθρώπους της, δίπλα στους επαγγελματίες που αγωνίζονται καθημερινά να κρατούν ζωντανό το όνειρό τους.

Ειδικά στη χώρα μας, όπου οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας, η Mastercard έχει δεσμευτεί να αποτελεί, όχι μόνο τον επιχειρηματικό συνεργάτη τους, αλλά κι έναν σύμμαχο, έναν πολύτιμο βοηθό, που θα βρίσκεται δίπλα τους σε κάθε ανάγκη.

Η στρατηγική που η Mastercard έχει επιλέξει να το κάνει είναι πολύπλευρη, καθώς από τη μία, έχουμε τις υπηρεσίες και λύσεις της εταιρείας που αποτελούν τον σύμμαχο κάθε επιχείρησης, καλύπτοντας τις καθημερινές ανάγκες για ασφαλείς και σύγχρονες οικονομικές συναλλαγές με πελάτες και συνεργάτες, αλλά και καινοτόμες υπηρεσίες όπως για παράδειγμα ο Virtual Personal Assistant.

Παράλληλα, η Mastercard έχει ξεκινήσει μια σειρά από δράσεις και πρωτοβουλίες με στόχο να προσφέρει ολιστική στήριξη προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με πρόσβαση σε εργαλεία, προσφορές, εκπαίδευση και συμβουλές, με στόχο να τις βοηθήσει να αναπτυχθούν και να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.

Είναι σημαντικό, ειδικά αυτή την εποχή, όπου οι επιχειρηματίες σε όλους τους κλάδους προσπαθούν να επιστρέψουν στην κανονικότητα, να ξέρουν ότι έχουν πίσω τους κάποιον να τους στηρίζει. Και στη Mastercard η ενίσχυση όλων αυτών των μικρών επιχειρήσεων βρίσκεται στο επίκεντρο της δραστηριότητας μας και αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα.

Ήδη από τις αρχές του χρόνου έχουμε ξεκινήσει μια σειρά από δράσεις έμπρακτης στήριξης των ΜμΕ, προσφέροντας πρόσβαση σε εργαλεία και υπηρεσίες ψηφιακού μετασχηματισμού, καθώς και δωρεάν εκπαίδευση. Οι δράσεις αυτές είναι μέρος της πρωτοβουλίας Digital Doors. Το όνομα που επιλέχθηκε δεν είναι τυχαίο, καθώς θεωρούμε ότι βάζοντας το δικό μας ψηφιακό λιθαράκι, οι μικρές επιχειρήσεις θα μπορέσουν να ανοίξουν τις πόρτες της τεχνολογίας, τις πόρτες που θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους, τις πόρτες του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Πριν αναφερθώ πιο αναλυτικά, θα πρέπει στο σημείο αυτό να τονίσω ότι το πρόγραμμα Digital Doors αφορά σε όλους τους επαγγελματίες ανεξαρτήτως κλάδου, μικρούς, μεσαίους, αυτοαπασχολούμενους, είτε έχουν ήδη κάποιου είδους δικτυακή παρουσία, είτε όχι. Και αυτό, διότι πλέον οι παραδοσιακές μέθοδοι πώλησης δεν επαρκούν. Το να έχει κάποιος ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι πλέον αρκετό. Ο ανταγωνισμός είναι υψηλός και από πολλές πλευρές, καθώς οι διαδικτυακές πωλήσεις δεν έχουν σύνορα. Σήμερα, στην εποχή των γρήγορων ταχυτήτων, του 5G και των κοινωνικών δικτύων, ο επιχειρηματίας, πρέπει να είναι omnichanneled και social enabled.

Τι σημαίνει αυτό; Να μπορεί να επικοινωνεί με τους πελάτες του (υπάρχοντες και δυνητικούς), από κάθε διαθέσιμο κανάλι και παράλληλα να είναι παρών στα social media, αφενός χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα εργαλεία, αφετέρου αντιλαμβανόμενος τη νέα κουλτούρα και τις συνήθειες των καταναλωτών.

Για τον σκοπό αυτό, η Mastercard έχει εξασφαλίσει ένα πλέγμα συνεργασιών με κορυφαίες ελληνικές εταιρείες - παρόχους ψηφιακών υπηρεσιών από τους χώρους του web developing, digital advertising, social media, performance marketing, συμβουλευτικής και άλλων. Οι επαγγελματίες που ενδιαφέρονται, μπορούν να επωφεληθούν από δωρεάν παροχές και σημαντικές προσφορές για να εξελιχθούν επιχειρηματικά, αναπτύσσοντας και εξελίσσοντας τη διαδικτυακή τους παρουσία. Επίσης, μέσω της πλατφόρμας, προσφέρεται η δυνατότητα να αποκτήσουν εύκολα και με προνομιακούς όρους ασύρματο POS, αλλά και να επωφεληθούν από διαθέσιμες μηνιαίες εκπτώσεις στις χρεώσεις ρεύματος και φυσικού αερίου για την επιχείρησή τους, σε συνεργασία με την εταιρεία – πάροχο.

Επιπλέον, στο πλαίσιο των δράσεων στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η Mastercard συνεργάστηκε με το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ), για τη δημιουργία ενός καινοτόμου προγράμματος σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που θα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες ΜμΕ να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και να μεταμορφώσουν την επιχείρησή τους. Θα ήθελα να τονίσω ότι η συμμετοχή στο συγκεκριμένο πρόγραμμα ηλεκτρονικής κατάρτισης είναι δωρεάν και απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αλλά και σε αυτοαπασχολούμενος κάθε κλάδου.

Τα μαθήματα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων, όπως ψηφιακές συναλλαγές/ηλεκτρονικές πληρωμές, ψηφιακό μάρκετινγκ με χρήση social media, καθώς και βασικές αρχές επικοινωνίας στην εξυπηρέτηση πελατών.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή στο πρόγραμμα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν αυτή τη σελίδα.

Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν σημαντικό πυλώνα της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Είναι η κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας και δίνοντας ζωή σε κάθε σημείο της χώρας μας.

Το πρόγραμμα ενίσχυσης μικρών επιχειρήσεων αποτελεί για εμάς στη Mastercard πυρήνα της στρατηγικής μας, αλλά και αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας μας.

*H Ιωάννα Μίγγου είναι Marketing και Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.